Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - antiinfectioase generale pentru uz sistemic cod CPV 24451000-0


Anunt de participare numarul 53580/24.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campulung Muscel
Adresa postala: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Neamtu, Tel.0248 511860, In atentia: SavuErica, Email: [email protected], Fax: 0248 511860, Adresa internet (URL): SpitalulMunicipalCampulung
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
antiinfectioasegeneralepentruuzsistemic codCPV24451000-0
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SpitalulMunicipalCampulung, str. Dr. Costea, nr.8, loc. Campulung, jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractfurnizaremedicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451000-0 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
42loturi
Valoarea estimata fara TVA: 250, 031.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiadeparticipareinvaloarede2500leiron, prinscrisoaredegarantiebancara, OPincont saunumerarlacasieria autoritatiicontractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituriproprii, platacuOpprintrezoreriela180dezile delareceptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociereconformarticolului44 dinOUGdin34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea neincadrarea in prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , -Certificate constatatoare privind impozitele si taxele la Bugetul de Stat, inclusiv cele locale-copii legalizateSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului copie legalizata, Documente care dovedesc o forma de inregistrare ( pentru persoanele juridice romane, se solicita Certificatul de inregistrare, iar pentru cele care nu au domiciliul in Romania, se solicita un document echivalent)-copie legalizata, -Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii pentru infiintarea si functionarea depozitului de medicamente ;
-Autorizatie de punere pe piata a medicamentului emisa de Agentia Nationala a Medicamentului ;
-Autorizatie de dealer de la producator ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Buletin de analiza ;
-Fisa de informatii generale ;
-Fisa de experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6577/24.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2008 10:00
Locul: SpitalulMunicipalCampulung, str. Dr.Costea, nr.8, loc. Campulung, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantiiimputernicitiaiofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CurteadeApelPitesti
Adresa postala: str.Victoriei, nr. 22, jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219374, Email: [email protected], Fax: 0248/223828
Organism competent pentru procedurile de mediere
ConsiliulNationaldeSolutionareal Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
intermende10ziledeladataluariilacunostintadecatreconstestatordespreunactpecareilconsideranelegal siinconformitateculegislatiainvigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiuljuridicalSpitaluluiMunicipalCampulung
Adresa postala: SpitalulMunicipalCampulung, str.Dr.Costea, nr.8, jud. Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel.0248/511860, Email: [email protected], Fax: 0248/511860, Adresa internet (URL): www.smcm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2008 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer