Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC


Anunt de participare numarul 133834/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: CRISTEA VOICA, Tel. +40 260616920, Email: [email protected], Fax: +40 260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA CU PATURI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR.SIMION BARNUTIU NR.67-FARMACIE
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 551, 532 si 1, 674, 880RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: VAL.CEL MAI MARE CONTRACT LOTURI: 1-6000;2-700;3-1250;4-96000;5-5100;6-34000;7-30000;8-260000;9-1400;10-5000;11-28700;12-332;13-500;14-14900;15-7000;16-29400;17-1600;18-11700;19-8800;20-1150;21-8000.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1. AMPICILLINUM-Pulbere pentru solutie injectabila 1 gLot 2. AMPICILLINUM-Pulbere pentru solutie injectabila/perfuzabila 500mgLot 3. AMOXICILLINUM-Capsule 500mgLot 4. AMOXICILLINUM+ACIDUM CLAVULANICUM-Pulbere pentru solutie injectabila 1, 2gLot 5. AMOXICILLINUM+ACIDUM CLAVULANICUM-Pulbere pentru suspensie orala 642, 90 mg/5mlLot 6. COMBINATII(CEFOPERAZONUM+SULBACTAMUM)-pulbere pentru solutie injectabila 2gLot 7. CEFTAZIDINUM-pulbere pentru solutie injectabila 1gLot 8. CEFTRIAXONUM-pulbere pentru solutie injectabila 1gLot 9. CEFUROXIMUM-gran.pentru suspensie orala 125mg/5ml-50mlLot 10. CIPROFLOXACINUM-comprimat 500mgLot 11. CLINDAMYCINUM-solutie injectabila i.m./i.v.300mg/2mlLot 12. ERYTROMYCINUM-pulbere pentru suspensie orala 125mg/5mlLot 13. ERYTROMYCINUM-comprimat 200mgLot 14. ERTAPENEMUM-pulbere conc.solutie perf./inj.1gLot 15. GENTAMICINUM-solutie injectabila 80mg/2mlLot 16. MEROPENEMUM-pulbere pentru solutie injectabila i.v./perf.1gLot 17. OXACILLINUM-capsule 500mgLot 18. OXACILLINUM-pulbere pentru solutie inj./perf.1gLot 19. BENZYLPENICILLINUM G POTASICA- pulbere pentru sol.inj.1000000uiLot 20. PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM-pulbere pentru sol.inj./perf.2, 25gLot 21. PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM-pulbere pentru sol.inj./perf.4, 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente : ANTIIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC
Valoarea estimata fara TVA: 1674880, 00 LEI
Spitalul Judetean de Urgenta Zalau doreste sa achizitioneze medicamente : livrare pe 21 loturi.LOT. 1- cantitate minima 4000 flacon-cantitate maxima 14000 flacon
LOT. 2- cantitate minima 500 flacon-cantitate maxima 2000 flacon
LOT. 3- cantitate minima 5000capsule-cantitate maxima 15000 capsule
LOT. 4- cantitate minima 20000 flacon-cantitate maxima 60000 flacon
LOT. 5- cantitate minima 200 flacon -cantitate maxima 500 flacon
LOT. 6- cantitate minima 2000 flacon-cantitate maxima6000 flacon
LOT. 7- cantitate minima 6000 flacon -cantitate maxima 18000 flacon
LOT. 8- cantitate minima 20000 flacon -cantitate maxima60000 flacon
LOT. 9-cantitate minima 100 flacon -cantitate maxima400 flacon
LOT.10-cantitate minima 10000 comprimat -cantitate maxima30000 comprimat
LOT.11-cantitate minima 7000 fiola-cantitate maxima20000 fiola
LOT.12. -cantitate minima 40 flacon -cantitate maxima100 flacon
LOT. 13- cantitate minima 2000 comprimat -cantitate maxima7000 comprimat
LOT. 14- cantitate minima 100 flacon -cantitate maxima 400 flacon
LOT.15- cantitate minima 10000 fiola-cantitate maxima 30000 fiola
LOT.16- cantitate minima 300 flacon -cantitate maxima800 flaconLOT 17- cantitate minima 4000 capsule -cantitate maxima10000 capsule
LOT. 18- cantitate minima 3000 flacon -cantitate maxima10000 flacon
LOT. 19- cantitate minima 4000 flacon -cantitate maxima14000 flacon
LOT.20- cantitate minima 50 flacon -cantitate maxima200 flacon
LOT.21- cantitate minima 200 flacon -cantitate maxima800 flacon
Valoarea estimata fara TVA: intre 551, 532 si 1, 674, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 :210, 00 lei ;Lot 2 :28, 00 lei;Lot 3 :37, 50 lei ; Lot 4 :2880, 00lei;Lot.5:127, 50 lei; Lot 6:1020, 00 lei ;Lot 7 :900, 00 lei ; Lot 8:7800, 00 lei ;Lot 9 :56, 00 lei ; Lot 10:150, 00 lei ; Lot 11 :820, 00 lei ; Lot 12:8, 30lei ; Lot 13 :17, 50 lei ; Lot 14:596, 00 lei ; Lot 15 :210, 00 lei ; Lot 16 :784, 00 lei ;Lot 17 :40, 00 lei ; Lot 18 :390, 00 lei ; Lot 19:308, 00lei; Lot.20:46, 00lei; Lot.21 :320 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancaraIn numerar, prin depunere la casieria spitaluluiprin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata. Garantia de buna executie reprezinta 5%din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare produse fara T.V.A.; se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa , calitativa si in perioadaconvenita a contractului.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul Formularnr.7Documentul prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract .Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL DE ASIGURARI DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 SI 181 DIN OUG 34/2006
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-ec. Barna Laurentiu ? Manager
-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil
-Mesesan Cristian ? Consilier Juridic
-dr. Majdik Vasile? Director medical
-dr.Puscas Monica ? medic Boli Infectioase
-ec. Banut Daniela ? Sef Birou Achizitii Publice
-farm.Kun Iudith -farmacist sef
-ref.Cristea Voica ? Birou Achizitii Avizul de functionare, eliberat de Ministerul Sanatatii.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate Certificat constator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani
-Aurorizatie de punere pe piata a produsului-Legea nr.95/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU- SALA DE SEDINTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR PARTICIPANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea de noi oferte financiare, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNCSin vederea anularii actului si/ sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf. art 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC- SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU
Adresa postala: STR.SIMION BARNUTIU NR.67, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450129, Romania, Tel. +40 260616920, Email: [email protected], Fax: +40 260661066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer