Licitatie Publica - ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC
Anunt de participare numarul 136382/08.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: ZORILOR, NR.1, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: OANA GAMAN, Tel. +40 234362520, Email: [email protected], Fax: +40 234362698, Adresa internet (URL): ): http: //www.spitalmoinesti.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicam-ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC, destinate spitalului.Preved.art.6 din HG nr.925/2006, val.minima-707765, val.maxima-990807.Val min.reprez.val.estimata a procedurii(in functie de care se vor elabora, evalua ofertele)iar val max.reprezinta posibilele suplim.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC - Cantitatile sunt prevazute in mod detaliat in Caietul de sarcini, Capitolul I
Valoarea estimata fara TVA: intre 707, 765 si 990, 807RON
II.2.2) Optiuni
Da
6 luni pana la 31.12.2012, cu prelungire 4 luni pana la 30.04.2013(cf.art6alin(3)din HG925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 2% din valoarea estimata, total in valoare de 14.155, 00 RON.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original. Garantia va fi platita in contul de virament RO26TREZ0635006XXX001116, deschis la Trez. Moinesti, cod fiscal 4278710 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta sau alte modalitati de constituire acceptate: instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru obiectivul: Furnizare ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC- COD CPV 33651000-8, Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str.Zorilor, nr.1, Mun.Moinesti, Jud.Bacau, pentru valoarea de 14.155, 00lei, cu un termen de valabilitate de minim 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.Garantia de participare se va constitui numai in lei. In vederea respectarii prevederilor art. 88, alin. 2 din HGR 925 operatorii economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim.In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC (Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor) si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- se solicita Formularul nr. 3 completatCerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- Dr. Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec. Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec. Leca Daniela, Jurist- Botezatu Maura, Farm.Tugulea Luminita.Completarea Formularului nr. 5Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea Formularului nr. 17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate sau Autorizatie de distributie angro ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului (copie legalizata);Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 1.415.530lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Se prezinta cel putin un contract sau un nr. maxim de trei contracte (in copie), pentru produse similare, valoarea unui contract trebuie sa fie de minim 707.765, 00 lei fara TVA. Document constatator inital/final completat si semnat? pentru fiecare contract prezentat; pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul de conducere
Cerinta nr. 4
Autorizatie de punere pe piata cu anexa1, anexa 2, anexa 3, conform cerintei Legii nr.95/2006, Titlu 17-Medicamentul, emisa de MS ? ANMDM, (in termen legal de valabilitate) sau adresa de la ANMDM pe anul in curs, din care sa rezulte ca s-au facut demersurile pentru reinnoirea autorizatiei de punere pe piata, iar produsele pot fi comercializate; (copie lizibila- conform cu originalul)
Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii
Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).
In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 13:00
Locul: Sediu Autoritate contractanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia este pe SEAP;Daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, caz in care contractul de achizitie publica va fi incheiat cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Daca dupa reofertare, pretul cel mai scazut va fi acelasi la unul sau mai multi ofertanti, contractul de achizitie publica va fi impartit catre acei ofertanti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, conform art.2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: STR. ZORILOR, NR. 1, MUN. MOINESTI, JUD. BACAU, Localitatea: MOINESTI, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234362520, Email: [email protected], Fax: +40 234362698, Adresa internet (URL): http: //www.spitalmoinesti.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 10:56