Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Antineoplazice si Imunomodulatoare


Anunt de participare numarul 134718/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. +40 0264/592771, Email: [email protected], Fax: +40 0264/590235, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Antineoplazice si Imunomodulatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare SCJUCJ Cluj-Napoca.Farmacia 90 str.Clinicilor 3-5.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 456, 300.16 si 16, 426, 805.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Intre 1 si 12 contracte sub./an. Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile Autoritatii Contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Antineoplazice si Imunomodulatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente Antineoplazice si Imunomodulatoare.
Nr. LotD.C.I.Forma Concentr.Cant. Min. Cant. Max. Cant.Min. Cant. Max./acord c. /acord c. contr.subs.contr.subs.
1 IRINOTECANUMfl 100mg 20 720 1 240
2 IRINOTECANUMfl 300 mg 20 720 1 240
3 CARBOPLATINUMfl 50mg 15 540 1 180
4 CARBOPLATINUMfl 150mg 20 720 1 240
5 CARBOPLATINUMfl 450mg 15 540 1 180
6 OXALIPLATINUMfl 100mg 20 720 1 240
7 OXALIPLATINUMfl 50mg 20 720 1 240
8 OXALIPLATINUMfl150 mg 20 720 1 240
9 GEMCITABINUMfl 1g 25 900 1 300
10 GEMCITABINUMfl 200mg 30 1080 1 360
11 IFOSFAMIDUMfl 1g 20 720 1 240
12 PACLITAXELUM fl 30mg 50 1800 1 600
13 PACLITAXELUM fl 100 mg 30 1080 1 360
14 PACLITAXELUM fl 150 mg 20 720 1 240
15 PACLITAXELUM fl 300 mg 20 720 1 240
16 PACLITAXELUM fl 260 mg 20 720 1 240
17 CISPLATINUMfl 10mg 20 720 1 240
18 DOCETAXOLUMfl 20mg 20 720 1 240
19 DOCETAXOLUMfl 80mg 20 720 1 240
20 DOCETAXOLUMfl 160 mg 15 540 1 180
21 MESNUMf 400mg/4ml 30 1080 1 360
22 TOPOTECAMUMfl 4mg 20 720 1 240
23 TOPOTECAMUMfl 1mg 20 720 1 240
24 BLEOMYCINUM SULFASf 15mg 10 360 1 120
25 EPIRUBICINUMfl50 mg 20 720 1 240
26 EPIRUBICINUMfl10 mg 30 1080 1 360
27 EPIRUBICINUMfl 20 mg 20 720 1 240
28 EPIRUBICINUMfl 150 mg 20 720 1 240
29 EPIRUBICINUMfl 100 mg 20 720 1 240
30 CALCII FOLINASfl100 mg 50 1800 1 600
31 CALCII FOLINASfl30mg 50 1800 1 600
32 METHOTREXATUM fl50 mg 20 720 1 240
33 METHOTREXATUM fiola 5mg 20 720 1 240
34 METHOTREXATUM seginga preumpluta 20 mg 20 720 1 240
35 METHOTREXATUM seginga preumpluta 15 mg 20 720 1 240
36 METHOTREXATUM seginga preumpluta 10 mg 20 720 1 240
37 VINORELBINUMfl 10 mg 20 720 1 240
38 ETOPOSIDUMfl20mg/5ml 20 720 1 240
39 FILGRASTIMUMfl 30MU/0, 5ml 20 720 1 240
40 FILGRASTIMUMfl 48MU/0, 8 ml 15 540 1 180
41 PEMETREXEDUMfl 500mg 10 360 1 120
42 CYCLOPHOSPHAMIDUM fl 200mg 50 1800 1 600
43 DOXORUBICINUMfl 50mg 15 540 1 180
44 DOXORUBICINUMfl 10 mg 15 540 1 180
45 INTERFERON18 mil 24 864 1 288
Valoarea estimata fara TVA: intre 456, 300.16 si 16, 426, 805.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia d participare este de 164268 lei, potrivit art. 431 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011. Perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante(RO22TREZ2165005XXX006884) deschis la Trezoreria Cluj, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art..87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006. In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contrcatante, cladirea Directiei, et.1, Str. Clinicilor nr. 3-5 (orar L-V: 12-14 si V: 11-12)In cazul in care, contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine o parte din garantia de participare, conf. Art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, aceste retineri se fac doar pentru loturile ale caror vlori sunt peste pragul de 63000lei.Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei. 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, constituita doar pentru contracte cu valori mai mari de 125.000 euro. Mod de constituire: conform prevederilor art.90 alin(1) din HG 925/2006 coroborate cu prevederile hotaririi 1045 din 19.10.2011. Scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata cont (RO22TREZ2165005XXX006884 deschis la trezoreria Cluj ), ori de o societate de asigurari.Instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87.alin.1 din HG.925/2006 conform dispozitiilor art 86 alin 3 din HG 925/2006. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din diverse surse.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Personal cu drept de decizie: Manager Dr. Cristiana Ciortea, Dir. fin. Contabil Delia Dragomir, Dr. Maria Turdean, Farm.Dirg.Stellina Tamasu, Sef. Serv. Achizitii ec. Ioana Pojar, Ec. Lavinia Ochis.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Fisei de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii.Depunerea acestuia se solicita pentru persoane juridice conform Legii 176/2000
Autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii.Depunerea acestuia se solicita conform art.5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
Date de identificare a produsului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se accepta oferta cu maxim doua zecimale, in caz cotrar se vor lua in considerare doar primele doua zecimale. In cazul depunerii de oferte financiare cu acelasi pret, in vederea departajarii, se va solicita si depune prin intermediul SEAP o noua oferta financiara
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Clinicilor nr. 3-5, Localitatea: Cluj-napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel. +40 0264595271, Email: [email protected], Fax: +40 0264595271
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer