Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE


Anunt de participare numarul 142778/29.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022104, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN DANIEL BINA COMANESCU, Tel. +40 213243312, Email: [email protected], Fax: +40 213241175, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - MAGAZIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 162, 400 si 4, 356, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contr. va incheia contracte subs. lunar sau anual in functie de necesitati si fondurile disponibile Cantitatile minime si maxime corespunzatoare unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru si cantitatile minime si maxime corespunzatoare intregului acord cadru se regasesc in "anexa 2" atasata la prezenta documentatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE:
LOT 1 - DEZINFECTANTI PENTRU SUPRAFETE SI MAINI
LOT 2 - DEZINFECTANTI PENTRU INSTRUMENTAR SI AEROMICROFLORA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRU DE FURNIZARE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE - CANTITATILE MINIME SI MAXIME SE REGASESC IN ANEXA 2 SI SPECIFICATIILE IN CAIETUL DE SARNICI ATASATE LA PREZENTA DOCUMENTATIE
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 162, 400 si 4, 356, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum gar. de part.: este definita pentru fiecare lot in parte in ANEXA B. Perioada de valab. a garant. de part. va fi cel putin egala cu perioada minima de valab. a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru IMM ?uri garantia de part. poate fi const. in cuantum de 50% din val. ment. . In acest cazva fi insotita de Decl. pe propria rasp. privind incad. in categoria IMM .Garantia de participare poate fi const. prin oricare din formele ment. mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO50TREZ4215006XXX006715, Trez. Ilfov, sau printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atribuire;
- prin depunerea la casieria aut. contr: a) a unei file cec, cu conditia conf. acesteia de catre banca pana la data desc. ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru desch. ofertelor.Data la care se va face echiv. leu/alta valuta va fi cel din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile avand in vederecursul B.N.R Data limita de depunere a garantiei de part.e in original este data limita de depunere a ofertelorPerioada de valab. a gar. de partic. este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Neconstit. gar. de particip. solicitate in doc. de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei.Se va atasa in SEAP scanata si semnata cu semnatura electronica extinsa.Potrivit art. Art. 278^1 din OUG.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare :5% din valoarea contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent se va realiza : a) prin scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov RO50TREZ4215006XXX006715, Trezoreria Ilfov sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii pentru valori ale garantiei de buna executie mai mici sau egale cu 500 leib) prin scrisoare de garantie bancara 5 % din valoarea contractului sebsecvent in favoarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov - vezisectiunea Formulare (constituita dupa semnarea contractului)c) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: Dr. Eduard Armeanu ? Manager, Ec. Iacob Cristina ? Dir. financiar contabil, Dr. Elena Popescu ? Director medical, As. Balea Geanina ? Director ingrijiri, As.Nina Petcu- Asistent Medical Igiena , Ec. Bina Comanescu Marian Daniel ? Sef birou achizitii publice, Ec. Ilea Adriana Lucia ? Economistbirou achizitii publice, Ec. Andrei Vasilica Cristina - Economistbirou achizitii publice, Jr. Andrei Ioana ? Consilier Juridic
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele
8. Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Se vor completa Formularele atasate.
Toate documentele vor fi scanate si semnate cu semnatura electronica extinsa. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Se va prezenta un angajament ferm de catre ofertant pentru demonstrarea sustinerii indeplinirii sit economice si fin, capacitatea tehnica sau profesionala cu ajutorul unei terte persoane (art. 19 si 20 din L279/2011).Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.
NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata2. Autorizatie de functionare de la Ministerul Sanatatii.Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Toate documentele vor fi scanate si semnate cu semnatura electronica extinsa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 aniPersoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formularul atasat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani - insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare.
Prezentarea obligatorie a mostrelor (cu titlu gratuit) de produsdin componenta pachetului / lotului, pentru care se depune oferta. Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : Denumirea ofertantului, denumirea produsului, denumirea lotului, pozitie in cadrul lotului. In situatia in care un ofertant prezinta mostre pentru mai multe loturi, toate mostrele etichetate individual vor fi ambalate intr-un ambalaj colectiv (de dorit o cutie de carton) care va fi la randul ei inscriptionata cu urmatoarele: denumirea ofertantului, si ?mostre de dezinfectanti pentru LICITATIE DESCHISA din data de ...............2013 ?. Mostrele vor ramane la dispozitia Comisiei de evaluare pentru deliberare. Mostrele vor fi insotite de catalogul produsului respectiv care va contine: compozitia biocida, modul de utilizare, spectrul de actiune, etc.;
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (de catre ofertant) ? copie scanata conforma cu originalul .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formularul atasat.Se vor prezenta obligatoriu mostre cu titlu gratuit, pentru fiecare produs.Scanata in original si atasata cu semnatura electronica extinsa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea anuntului de participare. In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul unitar fara TVA/lot, iar criteriul de atribuire este pretul unitar cel mai scazut.Numarul de runde :1Durata runda: o ziUlterior etapei finale de licitatie electronica, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economice de documente care contin noi preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 255-(1), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 10 zileincepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta, dupa caz in functie de valoarea maxima estimata a lotului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BD. BASARABIA, NR. 49-51, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022104, Romania, Tel. +40 213243312, Email: [email protected], Fax: +40 213241175
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer