Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Antitrombotice


Anunt de participare numarul 144970/17.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Punct(e) de contact: farmacie, Tel. +40 254744141, In atentia: Toma Felicia, Email: [email protected], Fax: +40 254744141, Adresa internet (URL): www.spital-munhunedoara. info/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Antitrombotice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara - farmacie
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 106, 472.3 si 1, 277, 667.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR;val. estimata fara tva a AC : min.106472.30/luna- max.1277667.60lei/ 12luni;Val min. estimata -1luna, Val.max estimata 12luni.Val. estimata fara tva a contr.subsecv: min 106472.30lei/luna-max 319416.9lei/3 luni;Val.min. estim. -1luna, Val. max-3luni;Incheierea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot 1 ACENOCUMAROLUM2mg comp. tableta
lot 2 ENOXAPARINUM 40mg/0, 4ml sol.inj.seringaENOXAPARINUM 60mg/0, 6ml sol.inj.seringaENOXAPARINUM 80 mg/ 0, 8ml sol.inj. seringalot 3 DALTEPARINUM 5000ui/0, 2ml sol.inj. seringa
lot 4 NADROPARINUM 3800ui- 0, 4ml sol.inj. seringaNADROPARINUM 2850ui- 0, 3ml sol.inj. seringaNADROPARINUM 5700ui- 0, 6ml sol.inj. seringalot 5 HEPARINUM 5000ui /ml -5ml sol.inj. fiola
lot 6 CLOPIDOGRELUM (inovativ) 75mg comp.film. tableta
lot 7 CLOPIDOGRELUM 75 mg comp.film. tableta
lot 8 RETEPLASUM 10u fiola+ser.preump.10ml solv.fiola
lot 9 ACENOCOUMAROLUM4mg comp. tableta
lot 10 ACIDUM ACETYLSALICYLICUM 100 mg comp. tableta
lot 11 SULODEXIDUM 600ULS2ml sol.inj. fiolaSULODEXIDUM 250ULS caps.moitabletalot 12 TENECTEPLASUM 10000 UI, pulb.+solv.pt.sol.inj. flacon
lot 13 TRIFLUSALUM 300mg, caps. tableta
lot 14 COMBINATII (ACID ACETYLSALICYLICUM + DIPYRIDAMOLUM) 25mg/200mg caps.elib.modif. tableta
lot 15 DABIGATRAN ETEXILATE 110mg caps. tableta
lot 16 RIVAROXABAN 10mg tableta
lot 17 FONDAPARINUM 2, 5mg / 0, 5ml sol.inj. seringaFONDAPARINUM 7, 5mg / 0, 6ml sol.inj. seringa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 ACENOCUMAROLUM2mg comp. tableta: cont.(min300-max900)-(min300-max3600)AC
lot 2 ENOXAPARINUM 40mg/0, 4ml sol.inj.seringa: cont.(min540-max1620)-(min540-max6480)ACENOXAPARINUM 60mg/0, 6ml sol.inj.seringa: cont.(min540-max1620)-(min540-max6480)ACENOXAPARINUM 80 mg/ 0, 8ml sol.inj. seringa: cont.(min160-max480)-(min160-max1920)AClot 3 DALTEPARINUM 5000ui/0, 2ml sol.inj. seringa: cont.(min500-max1500)-(min500-max6000)AC
lot 4 NADROPARINUM 3800ui- 0, 4ml sol.inj. seringa: cont.(min400-max1200)-(min400-max4800)ACNADROPARINUM 2850ui- 0, 3ml sol.inj. seringa: cont.(min300-max900)-(min300-max3600)ACNADROPARINUM 5700ui- 0, 6ml sol.inj. seringa: cont.(min600-max1800)-(min600-max7200)AClot 5 HEPARINUM 5000ui /ml -5ml sol.inj. fiola: cont.(min300-max900)-(min300-max3600)AC
lot 6 CLOPIDOGRELUM (inovativ) 75mg comp.film. tableta: cont.(min280-max840)-(min280-max3360)AC
lot 7 CLOPIDOGRELUM 75 mg comp.film. tableta: cont.(min840-max2520)-(min840-max10080)AC
lot 8 RETEPLASUM 10u fiola+ser.preump.10ml solv.fiola: cont.(min10-max30)-(min10-max120)AC
lot 9 ACENOCOUMAROLUM4mg comp. tableta: cont.(min400-max1200)-(min400-max4800)AC
lot 10 ACIDUM ACETYLSALICYLICUM 100 mg comp. tableta: cont.(min2000-max6000)-(min2000-max24000)AC
lot 11 SULODEXIDUM 600ULS2ml sol.inj. fiola: cont.(min300-max900)-(min300-max3600)ACSULODEXIDUM 250ULS caps.moitableta: cont.(min100-max300)-(min100-max1200)AClot 12 TENECTEPLASUM 10000 UI, pulb.+solv.pt.sol.inj. flacon: cont.(min10-max30)-(min10-max120)AC
lot 13 TRIFLUSALUM 300mg, caps. tableta: cont.(min100-max300)-(min100-max1200)AC
lot 14 COMBINATII (ACID ACETYLSALICYLICUM + DIPYRIDAMOLUM) 25mg/200mg caps.elib.modif. tableta: cont.(min30-max90)-(min30-max360)AC
lot 15 DABIGATRAN ETEXILATE 110mg caps. tableta: cont.(min50-max150)-(min50-max600)AC
lot 16 RIVAROXABAN 10mg tableta: cont.(min60-max180)-(min60-max720)AC
lot 17 FONDAPARINUM 2, 5mg / 0, 5ml sol.inj. seringa: cont.(min100-max300)-(min100-max1200)ACFONDAPARINUM 7, 5mg / 0, 6ml sol.inj. seringa: cont.(min10-max30)-(min10-max120)AC
Valoarea estimata fara TVA: intre 106, 472.3 si 1, 277, 667.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare(echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa A®n alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). Cuantumul garantiei de participare este de 1 %pentru: loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17 (conform ANEXA B) si pt.lot12:4257, 88;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Valoarea garantiei de participare care se va retine: conf.art.278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 este ptr.lot2:2147, 54, lot4:1388, 76, lot8:2182, 45; conf.art.278^1 alin.(1), lit.b)din OUG 34/2006 este ptr. ptr.lot12:4257, 88 Loturile: 1, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, si 17 nu se incadreaza in prev.art.278^1 alin.(1), lit.a)si lit.b)din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-in conformitate cu Formularul nr. 4;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-in conformitate cu Formularul 7;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Dr. Bende Barna Gavril -manager; Dir. Finan-contabil interimar Ec. Stefan Nicusor Eduard; Av. Lazar Dan; Sef birou achiz. Ec. Visky Adriana; birou achiz. Ec. Voinia Gabriela;Sef serv aprov- transport, achiz publice Sing. Sunda Nicolae; Drg.Farm.Toma Felicia;Regis.med.Jurca Daniel; dr.Radu Carolina dir.medical interimar; Dir.ingrij. interimar Suteu Claudia Elena, completare formular 9.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 Formular 6;Informatii generale-Formularului nr 2 Informatii Generale; Certificat constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale copie semnata si stampilata conform cu originalul;Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului .(cf.lg.95/2006 si OMS 895/2006);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In aceasta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore). La momentul finalizarii Licitatiei Electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.In cazul in care ofertantul declarat Admis , si care este inregistrat in SEAP, nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv (PRETUL) , la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S065-108855 din 02.04.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2013 10:00
Locul: Amfiteatru - Spital Municipal "Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate de pret , autoritatea contractanta va solicita reofertarea A®n plic A®nchis, A®n vederea departajarii ofertelor.Departajarea se va face pentru ofertele clasate pe locurile: 1.2 si 3 , care au preturi egale fara a fi afectate locurile anterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sunt cele prevazute la art. 256(2) din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer