Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMIC


Anunt de participare numarul 135694/19.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ARGES
Adresa postala: str.Aleea Spitalului nr.36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110114, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 248287150, In atentia: Badea Aurelia, Email: [email protected], Fax: +40 248287202, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANTIVIRALEPENTRUUZSISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI
STR: ALEEA SPITALULUI NR. 36
PITESTI
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 473, 586.88RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMICCPV 33651400-2ACHIZITIE DE MEDICAMENTE INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE HIV-SIDA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MEDICAMENTELE INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL HIV-SIDA IN CONFORMITATE CU CAIETUL DE SARCINI. SE VA DEPUNE OFERTA COMPLETA PENTRU UNUL SAU MAI MULTE LOTURI.VALOAREA ESTIMATA A TUTUROR LOTURILOR/ ACHIZITIEI FIIND DE 11437586.88 LEI FARA TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 473, 586.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUNTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE SPECIFICAT IN ANEXA B PENTRU FIECARE LOT.GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA POSTA OBLIGATORIU IN SEAP, SCANATA, PANA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR SI VA FI PREZENTATA LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICIGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, sauOP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.? Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respective 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este 5% din valoarea contractului faraTVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sauOP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Pitesti dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET ALOCAT PROGRAMULUI NATIONAL PENTRU HIV-SIDA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - completarea Formularului 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 -completarea formularului2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completarea formularului6, completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006--completarea formularului7
-Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASIALESCU , DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , DIR. INGRIJIRI as. BADIU MARIANA , COMPARTIMENT ACHIZITII ec. CIRSTEA CASIAN, COORDONATOR PROGRAM DR. CONSTANTIN CAMELIA , FARMACIST POPA FLOAREA), este exclus din procedura de atribuire.
-Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
-Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, SCADENT IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUNE OFERTA .-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintelede calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire . Certificat de inregistrare eliberat de O. R.C -in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Se va depune in original, certificatul O.R.C., in cazul in care operatorul economic este clasat pe primul loc, in urma evaluarii.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Autorizatie/ Avizdefunctionare la Ministerul Sanatatii pentru ofertantIn cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
- Informatii generale-completarea formularului nr. 3
- Bilanturile contabile la datele de 31.12.2010 si/sau30.06.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara ( raport de audit, raport al cenzorilor)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica: Se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
Cerinte minime: Declaratii de conformitate a produselor/ medicamentelorLista principalelor livrari de produse similare in cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
- Acordulde asociere-completarea formular8
- Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare si specificarea loturilor care urmeaza a le executa subcontractantii.
In cazul subcontractarii, se va prezenta formularul cu informatiile privind partea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora. informatii privind asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
FONDURI BUGETARE ALOCATE DE C.A.S. ARGES PROGRAMULUI NATIONAL HIV-SIDAIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, catre operatorii economici pentru departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256^2 din OUG 34/2006 : " 10 zile incepnd cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PITESTI
Adresa postala: STR: ALEEA SPITALULUI, NR 36, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110114, Romania, Tel. +40 287150, Email: [email protected], Fax: +40 287202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer