Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMIC


Anunt de participare numarul 137350/11.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Punct(e) de contact: farmacie, Tel. +40 254744141, In atentia: Farm. Drg. Toma Felicia, Email: [email protected], Fax: +40 254744141, Adresa internet (URL): www.spital-munhunedoara. info/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara - farmacie
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 73, 373.48 si 1, 760, 963.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cantitatea minima si maxima estimata pentru contractul subsecvent 1 precum si cantitatea acordului cadru se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, cantitatile fiind estimative- conform caietului de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot 1 APTIVUS 250mg caps.moi;
lot 2 COMBIVIR® 150mg/300mg comp.film.;
lot 3 EMTRIVA 200 mg capsule
lot 4 EPIVIR 150mg comp.film.
lot 5 FUZEON 90mg/ml pulb.+solv.pt.sol.inj.
lot 6 INTELENCE 100mg comp;
lot 7 INVIRASE 500mg comp.film.
lot 8 KALETRA 200mg/50mg comp.film.
lot 9 KIVEXA 600mg/300mg comp.film.
lot 10 NORVIR 100mg caps.moi;
lot 11 PREZISTA 600mg comp.film.
lot 12 STOCRIN 600mg comp.film.
lot 13 TELZIR 700mg comp.film.
lot 14 REYATAZ 300mg caps;
lot 15 VIDEX 400mg caps.gastrorez.
lot 16 VIREAD 245mg comp.film.
lot 17 VIRAMUNE 200mg comp;
lot 18 ZIAGEN 300mg comp.film.
lot 19 CELSENTRI 150mg;
lot 20 CELSENTRI 300mg;
lot 21 ISENTRESS 400mg;
lot 22 TRIZIVIR 300mg/150mg/300mg;
lot 23 ZERIT 30mg;
lot 24 ZERIT 40mg;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 APTIVUS 250mg caps.moi: contract subsecv.(min.240-max720)-(min.240-maxim.5760)acord;
lot 2 COMBIVIR® 150mg/300mg comp.film.: contract subsecv.(min.360-max1080)-(min.360-maxim.8640)acord;
lot 3 EMTRIVA 200 mg capsule: contract subsecv.(min.30-max90)-(min.30-maxim.720)acord;
lot 4 EPIVIR 150mg comp.film.: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 5 FUZEON 90mg/ml pulb.+solv.pt.sol.inj.: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 6 INTELENCE 100mg comp: contract subsecv.(min.360-max1080)-(min.360-maxim.8640)acord;
lot 7 INVIRASE 500mg comp.film.: contract subsecv.(min.120-max360)-(min.120-maxim.2880)acord;
lot 8 KALETRA 200mg/50mg comp.film.: contract subsecv.(min.480-max1440)-(min.480-maxim.11520)acord;
lot 9 KIVEXA 600mg/300mg comp.film.: contract subsecv.(min.150-max450)-(min.150-maxim.3600)acord;
lot 10 NORVIR 100mg caps.moi: contract subsecv.(min.510-max1530)-(min.510-maxim.12240)acord;
lot 11 PREZISTA 600mg comp.film.: contract subsecv.(min.120-max360)-(min.120-maxim.2880)acord;
lot 12 STOCRIN 600mg comp.film.: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 13 TELZIR 700mg comp.film.: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 14 REYATAZ 300mg caps: contract subsecv.(min.90-max270)-(min.90-maxim.2160)acord;
lot 15 VIDEX 400mg caps.gastrorez.: contract subsecv.(min.30-max90)-(min.30-maxim.720)acord;
lot 16 VIREAD 245mg comp.film.: contract subsecv.(min.90-max270)-(min.90-maxim.2160)acord;
lot 17 VIRAMUNE 200mg comp: contract subsecv.(min.120-max360)-(min.120-maxim.2880)acord;
lot 18 ZIAGEN 300mg comp.film.: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 19 CELSENTRI 150mg: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 20 CELSENTRI 300mg: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 21 ISENTRESS 400mg: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 22 TRIZIVIR 300mg/150mg/300mg: contract subsecv.(min.60-max180)-(min.60-maxim.1440)acord;
lot 23 ZERIT 30mg: contract subsecv.(min.56-max168)-(min.56-maxim.1344)acord;
lot 24 ZERIT 40mg: contract subsecv.(min.56-max168)-(min.56-maxim.1344)acord.
Valoarea estimata fara TVA: intre 73, 373.48 si 1, 760, 963.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoareagarantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de 1 %pentru: lot3:157.46lei, lot4:114.34lei, lot7:243.36lei, lot12:32.40lei, lot13:292.75lei, lot15:157.68lei, lot17:300.10lei, lot18:189.07lei, lot22:402.19lei, lot23:116.93lei, lot24:120.69lei si 2% ptr.lot1:2851.20lei, lot2:2956.60lei, lot5:2923.48lei, lot6:2804.54lei, lot8:3004.40lei, lot9:3188.88lei, lot10:1603.44lei, lot11:2727.93lei, lot14:2435.61lei, lot16:1579.82lei, lot19:1609.34lei, lot20:1609.34lei, lot21:1670.68lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Valoarea garantiei de participare care se va retine conf. art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 este ptr.lot1:1425.60lei, lot2:1478.30lei, lot5:1461.74lei, lot6:1402.27lei, lot8:1502.20, lot9:1594.44lei, lot10:801.72lei, lot11:1363.96lei, lot14:1217.801lei, lot16:789.91lei, lot19:804.67lei, lot20:804.67lei, lot21:835.34lei ;Loturile: 3, 4, 7, 12, 13, 15, 17, 18, 22, 23, 24 nu se incadreaza in prev.art.278^1alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-in conformitate cu Formularul nr. 3;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-in conformitate cu Formularul 6;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 siarticolele 90 si 93 din
Legea 161/2003;Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Dr. Bende Barna Gavril -manager; Dr. Financontabil? Ec. Jitariu Mihaela; Cons. Jur. Maria Bosdoc; Sef birou achiz. ? Ec. Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae; Drg.Farm.Toma Felicia;Regis.med.Jurca Daniel; dr.Ilca Ioan ?dir.medical; Dir.ingrij.Munduca Adriana, completare formular 8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 4;Documentele
vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul ) Certificat constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Autorizatie /aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii, (legea farmaciei 266/2008)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului .(cf.lg.95/2006 si OMS 895/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In aceasta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore). La momentul finalizarii Licitatiei Electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.In cazul in care ofertantul declarat Admis , si care este inregistrat in SEAP, nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv (PRETUL) , la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 10:00
Locul: Spitalul Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara"str.Victoriei nr.14 - amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici sau imputernicitiai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: iunie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte pe locul 1 cu pret egal, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin fax, o noua propunere financiara in plic inchis pe baza careia vor fi departajati.Ptr locurile 2 si 3 cu acelasi pret departajarea se va efectua avand in vedere propunerea tehnica cu termenul de livrare cel mai scurt oferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sunt cele prevazute la art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara - of.juridic
Adresa postala: str.Victoriei, nr.14, ,Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Tel. +40 254744141, Email: [email protected], Fax: +40 254744141, Adresa internet (URL): www.spital-mun-hunedoara.info/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer