Licitatie Publica - Antivirale pentru uz sistemic
Anunt de participare numarul 144335/14.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"
Adresa postala: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030303, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Stanciu, Tel. +40 3172727, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3172721, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi, de utilitate publica, cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Antivirale pentru uz sistemic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Mihai Bravu, nr.281, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 367, 763 si 23, 983, 721.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Antivirale pentru uz sistemic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Lot D.C.I. Forma farm. Conc. Cantitate minima Cantitate maxima
1 ABACAVIRUM SOL. ORALA 20mg/ml 66 120
2 ABACAVIRUM COMPR. FILM. 300mg 61860 100000
3 ABACAVIRUM+LAMIVUDINUM COMPR. FILM. 600mg/300mg 33570 66000
4 ABACAVIRUM+LAMIVUDINUM+ZIDOVUDINUM COMPR. FILM. 300mg/150mg/300mg 2760 3660
5 ATAZANAVIRUM CAPS. 300mg 11790 21000
6 DARUNAVIRUM COMPR. FILM. 600mg 27840 24000
7 DARUNAVIRUM COMPRIM. 400MG 720 2800
8 DIDANOSINUM CAPS. GASTROREZ. 250mg 10470 18000
9 DIDANOSINUM CAPS. GASTROREZ. 400mg 9810 18000
10 EFAVIRENZUM COMPR. FILM. 600mg 26970 30000
11 EMTRICITABINUM CAPS. 200mg 2850 3870
12 ENFUVIRTIDUM PULB. + SOLV. PT. SOL. INJ. 90mg/ml 12000 15000
13 ETRAVIRINUM COMPRIM. 100MG 15960 36000
14 FOSAMPRENAVIRUM SOL. ORALA 50mg/ml 10 50
15 FOSAMPRENAVIRUM COMPR. FILM. 700mg 38760 72000
16 INDINAVIRUM CAPS. 400MG 1440 6000
17 LAMIVUDINUM COMPR. FILM. 150mg 75210 99870
18 LAMIVUDINUM SOL. ORALA 10mg/ml 198 265
19 LAMIVUDINUM COMPR. FILM. 300MG 900 1800
20 LOPINAVIRUM+RITONAVIRUM COMPR. FILM. 200mg/50mg 157320 208800
21 LOPINAVIRUM+RITONAVIRUM SOL. ORALA 80mg/ml+20mg/ml 100 150
22 MARAVIROC COMPRIM. 300mg 4380 6000
23 MARAVIROC COMPRIM. 150mg 600 3000
24 NEVIRAPINUM COMPRIM. 400MG 600 8000
25 NEVIRAPINUM SUSP. ORALA 50mg/5ml 132 350
26 NEVIRAPINUM COMPR. 200mg 12360 16380
27 RALTEGRAVIR COMPRIM. 400MG 40000 50000
28 RITONAVIRUM CAPS. MOI 100mg 144450 270000
29 SAQUINAVIRUM COMPR. FILM. 500mg 132120 300000
30 STAVUDINUM CAPS. 40mg 1680 2700
31 STAVUDINUM CAPS. 30mg 2688 3528
32 TENOFOVIRUM DISOPROXIL FUMARATE COMPR. FILM. 245mg 21690 28800
33 TIPRANAVIRUM CAPS. MOI 250mg 2760 4500
34 ZIDOVUDINUM CAPS. 100mg 15600 30000
35 ZIDOVUDINUM SOL. ORALA 1% 100 200
36 ZIDOVUDINUM+LAMIVUDINUM COMPR. FILM. 150mg/300mg 12000 24000
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 367, 763 si 23, 983, 721.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata fara tva(se accepta si in euro calculata la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile termenului limita de depunere a ofertelor.), conform detalii loturi(cont RO30TREZ7035006XXX011125 - Trezoreria sector 3)-mod constituire conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Se exprima pentru fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. Contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia i se va retine suma prevazuta la art..2781 alin.1 din OUG nr.34/2006. 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69?1?? din OUG 34/2006(persoane ce detin functii de decizie: Emanoil Ceausu, Simin Aysel Florescu, Carmen Furdu, Asist.med.princ. Cornelia Nastase, Dr. Dan Constantin Duiculescu, Felicia Petruc, Mihai Stanciu, Cristian Pitea, Rodica Hirsan, Lavinia Tanase)
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ? copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la cererea autoritatii contractante, certificatul constatator in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare raportare contabila la 30.06.2011, 31.12.2010 sau alte documente echivalente, vizata si inregistrata de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare bilantFormular B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Certificat de atestare pentru managementul calitatii (ISO 9001:2001/2008 sau echivalent) corespunzator cu obiectul contractului, furnizor ? copie legalizata sau conform cu original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Acord de subcontractarePrezentare certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, reofertarea in lei pentru cantitatea maxima pe acord cadru/fiecare lot in parte, nu exista limite. Informatiile - oferta cu pretul cel mai scazut;nr participant;clasament
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic"Dr. Victor Babes", Sos. Mihai Bravu, nr.281, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatnii operatorilor economici care prezinta imputernicire si copie act identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"
Adresa postala: Sos. Mihai Bravu, Nr.281, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30303, Romania, Tel. +40 213172721, Email: [email protected], Fax: +40 213172721
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2013 09:55