Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Antrepriza lucrarilor in retelele de medie tensiune apartinand S.C. Enel Distributie Banat S.A., S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 144570/26.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Email: [email protected], Fax: +40 0372871085, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Antrepriza lucrarilor in retelele de medie tensiune apartinand S.C. Enel Distributie Banat S.A., S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Retele de medie tensiune: Zona MT-JT Arad si Zona MT-JT Deva, Zona MT-JT Timisoara si Zona MT-JT Resita, Zona MT/JT Tulcea, Zona MT/JT Calarasi, Zona MT-JT Constanta, Zona MT-JT Slobozia
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 982, 240 si 25, 893, 177.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: val.celui mai mare contract subsecvent, nr.contr. subsecv.Lot 1=2.172.520lei f.TVA, 3 contr. subsecvente;Lot 2=2.172.520lei f.TVA, 3 contr. subsecvente;Lot 3=1.608.163, 2lei f.TVA, 2 contr.subsecvente;Lot 4=1.608.163, 2lei f.TVA, 2 contr.subsecvente.;Lot 5=1.608.163, 2lei f.TVA, 2 contr.subsecvente;Lot 6=1.608.163, 2lei f.TVA, 2 ctr.subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Antrepriza lucrarilor in retele de medie tensiune, respectiv: inlocuirea coronamentului pe liniile MT aeriene, inlocuire PTA-uri, modificarea configuratiei anumitor tronsoane de linie din LEA n LES, inlocuire conductoare neizolate cu cablu aerian MT, modificare tronsoane de linie realizate in dublu circuit in tronsoane cu un singur circuit, executare racorduri pentru noile PT-uri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valorile minimE si maximE estimate ale acordului cadru sunt: Lot 1 val.min.: 1.268.272 Ron fara TVA aferenta cantitatii minimeestimata in Caietul de sarcini;val.max: 6.513.936 Ron fara TVA, aferenta cantitatii maximeestimata in Caietul de sarcini;Lot 2 val.min.: 1.268.272 Ron fara TVA aferenta cantitatii minimeestimata in Caietul de sarcini;val.max: 6.513.936 Ron fara TVA, aferenta cantitatii maximeestimata in Caietul de sarcini;Lot 3 val.min.: 611.424 Ron fara TVA aferenta cantitatii minimeestimata in Caietul de sarcini;val.max: 3.216.326, 43 Ron fara TVA, aferenta cantitatii maximeestimata in Caietul de sarcini;Lot 4 val.min.: 611.424 Ron fara TVA aferenta cantitatii minimeestimata in Caietulde sarcini ;val.max: 3.216.326, 43 Ron fara TVA, aferenta cantitatii maximeestimata in Caietul de sarcini;Lot 5 val.min.: 611.424Ron fara TVA aferenta cantitatii minimeestimata in Caietul de sarcini;val.max: 3.216.326, 43Ron fara TVA, aferenta cantitatii maximeestimata in Caietul de sarcini;Lot 6 val.min.: 611.424 Ron fara TVA aferenta cantitatii minimeestimata in Caietul de sarcini;val.max: 3.216.326, 43 Ron fara TVA, aferenta cantitatii maximeestimata in Caietul de sarcini.Lucrarile se vor executa conform caietului de sarcini.Se va incheia un singur acord cadru pe fiecatre lot intre autoritatea contractanta si ofertantii situati pe locurile 1, 2 si 3, pe valoarea maxim estimata a lotului.Nu sunt aplicabile prevederile art.29 alin.2^1 din OUG nr.34/2006(actualizata la zi) privind cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 982, 240 si 25, 893, 177.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.cuantum: Lot 1=78.150, 00 lei(39.075, 00 lei ptr IMM), Lot 2=78.150, 00lei(39.075, 00lei ptr IMM), Lot 3=38.600, 00lei(19.300, 00lei ptr. IMM), Lot 4=38.600, 00lei(19.300, 00lei ptr. IMM), Lot 5=38.600, 00lei (19.300, 00lei ptr.IMM), Lot 6 =38.600, 00lei (19.300, 00lei ptr.IMM);2.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile si curge de la termenul limita de depunere a candidaturilor. 3.Mod de constituire: conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei contestatii in conf. cu art. 278^1 alin.(1) si alin.(2) din OUG 34/2006 (actualiz), autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a Acordului-cadru ce urmeaza a fi incheiat, o valoare pentru Loturile 1, 2 calculata conform art. 278^1 alin.(1)litera c) din OUG 34/2006 (actualizata) si pentru Loturile 3, 4, 5, 6 conform art. 278^1 alin.(1)litera b) din OUG 34/2006 (actualizata). Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Curs leu-euro din data de 14.05.2013 este: 1 euro=4, 3311 lei; contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A.: Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank Europe plc.Dublin Sucursala Romania Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie: a)prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in maxim 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea acestuia intr-un cont de garantie bancara de buna executie. Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 referitoare la achitarea in conturile beneficiarului deschise la trezoreria de stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie care va constitui anexa la contr.;c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualiz.la data prezentei), art. 92, alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1. F2-1 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator;2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2. F2-2 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator;Tertul sustinator trebuie sa faca referinta in Formularul F2-2 la art. 181, literle a), c indice 1 si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3.Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General-Giuseppe Fanizzi-Director Achzitii Cosmin Trofin-Manager Achzitii -Cristian Bogdan-Responsabil procedura achizitie - Adina Tudoran-Membri Comisie de evaluare: Violeta Peste, Carmen Iancu, Membri de rezerva Comisie de evaluare: Daniela-Daniela Sarbu, Anca Irina Mocanu
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.3) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Atestat emis de A.N.R.E. tip C2A/C2B;Conform L123/2012 si Ord ANRE nr.23/2013 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin: Lot 1:4.340.000lei(2.170.000lei pentru IMM)Lot 2:4.340.000lei(2.170.000lei pentru IMM)Lot 3:3.200.000lei(1.600.000lei pentru IMM) Lot 4:3.200.000lei(1.600.000lei pentru IMM) Lot 5:3.200.000lei(1.600.000lei pentru IMM) Lot 6:3.200.000lei(1.600.000lei pentru IMM)
Modalitatea de indeplinire
-Prezentare Formular F3; Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 2012- 1 euro=4, 4560 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista de lucrari similare care va cuprinde contracte de natura similara executate, dupa cum urmeaza: Operatorul economic va face dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract sau un numar maxim de 4 contracte de executie lucrari similare, in valoare cumulata de cel putin:
-Lot1:2.170.000 lei (fara T.V.A.)
-Lot2:2.170.000 lei (fara T.V.A.)
-Lot3:1.600.000 lei (fara T.V.A.)
-Lot4:1.600.000 lei (fara T.V.A.)
-Lot5:1.600.000 lei (fara T.V.A.)
-Lot6:1.600.000 lei (fara T.V.A.)
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F5 pentru fiecare lot in parte si documente relevante (certificari de buna executie/documente constatatoare/ contracte/recomandari/procese verbale de receptie) din care sa rezulte: beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, modul in care au fost efectuate respectivele lucrari privitor la respectarea normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro=3, 6827lei;2009-1euro=4, 2373 lei; 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro= 4, 2379 lei, 2012- 1 euro=4, 4560lei. Pentru anul 2013-1 euro=4, 3311 la data de 14.05.2013.
Pentru fiecare lot ofertat o Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala, calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, astfel:
1.Personal tehnic-Conducator tehnic- o persoana electrician autorizat grad III(Ordin 25/2007-Regulament pt autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul energetic) grupa III IPSSM (IPSSM-01/2012)
-Responsabil lucrari-1 persoana electrician autorizat grad III(Ordin 25/2007), grupa III IPSSM (IPSSM-01/2012)
-Responsabil cu managementul calitatii- 1 persoana studii superioare/medii
-Responsabil cu securitatea, sanatatea in munca si protectia mediului-1 persoana
instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, minim cu studii superioare/medii in specialitatea electroenergetica/ electrotehnica/electro-mecanica/instalatii, sau un electrician autorizat grupa III IPSSM (IPSSM-01/2012).
-Responsabil cu executia lucrarilor electrice-1 electrician autorizat intern, minim gr.III IPSSM pentru categoria de instalatii pentru care se angajeaza sa execute lucrari
2.Personal de executie-Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de personal de executie suficient numeric si pregatit profesional pt executarea volumului de lucrari ofertat.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F6, pentru fiecare lot ofertat.Personal de executie-Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de personal de executie suficient numeric si pregatit profesional pt executarea volumului de lucrari ofertat.
Pentru fiecare lot ofertat o Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si angajamentul de punere la dispozitie
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F7 pentru fiecare lot Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si angajamentul de punere la dispozitie
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular F8 pentru fiecare lot ofertat.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul / contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract; Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate. Conform L123/2012 si Ord. ANRE NR. 23/2013 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice, pentru partea de lucrari pe care o executa. In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta; resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. De asemenea se ia in considerare si autorizarea ANRE a subcontractantului pentru partea din contract pe care o realizeaza acesta.
Informatii privind asociatii
Modalitatea de indeplinire
Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si a standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L123/2012 si Ord. ANRE NR. 23/2013 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice, pentru partea de lucrari care o executa. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privitoare la atestarea ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea candidaturilor.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 82
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 13:00
Locul: Enel Distributie, Bucuresti, Sector Bd. Ion Mihalache, Nr.41-43, Corp C, Etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputerniciti legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Etapa I - Etapa de preselectie a candidatilor la care se vor depune documentele de calificare si oferta tehnica. Etapa II ? Etapa de depunere si negociere a ofertei financiare. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de selectie precizate la punctul III.2 vor fi selectati la etapa de negociere; autoritatea contractanta nu limiteaza numarul de candidati selectati. Se va incheia acord cadru cu maxim 3(trei) operatori economici, cu primii 3 operatori economici clasati(pe fiecare lot).Daca pe primele 3 locuri se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua oferta financiara in plic inchis.Pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP. Solicitarile de clarificari se vor transmite la fax: 0372871911. Raspunsul la solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP. Oferta castigatoare se stabileste numai dintre ofertele admisibile si numai pe baza criteriului de atribuire precizat in invitatia de participare.Ofertele admisibile sunt ofertele care nu sunt considerate inacceptabile sau neconforme (HGR 925/2006, art.36, art.79). Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de oricare dintre societatile din GRUPUL ENEL, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia (OG 34/2006, art. 181, lit.c1). In conf.cu HGR925/2006, art.81, comisia de evaluare are obligatia de a respinge ofertele inacceptabile si ofertele neconforme. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in invitatia de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art. 2562* din OUG34/2006, pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoast dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urm luarii la cunost, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.- Directia Juridica si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: str. Buzesti nr.62-64, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011017, Romania, Tel. +40 372115694, Fax: +40 372873376
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer