Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Anuleaza anuntul 17867/06.06.2007 INFIINTARE STATIE DE SORTARE SI TRANSFER A DESEURILOR-PUNCT TRANSFER GUGESTI, COM. GUGESTI, VRANCEA


Anunt de participare numarul 18619/11.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GUGESTI-VRANCEA
Adresa postala: str. Aleea Primaverii 85, Localitatea: Gugesti, Cod postal: 627155, Romania, Punct(e) de contact: VATRA VASILE, Tel.0237250132, 0745264420, Email: [email protected], Fax: 0237/250182, Adresa internet (URL): www.primariagugesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Anuleaza anuntul 17867/06.06.2007INFIINTARE STATIE DE SORTARE SI TRANSFERA DESEURILOR-PUNCT TRANSFER GUGESTI, COM. GUGESTI, VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com. Gugesti, jud. Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
STATIA DE SORTARE SI TRANSFER A DESEURILOR DESERVESTE UN NR. DE 10 COMUNE INVECINATE. INVESTITIA CONSTA IN CONSTRUCTIA UNEI HALE DE DEPOZITARE SI DOTAREA CU UTILAJELE NECESARE COLECTARII DESEURILOR MENAJERE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
25223300-3-Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 050, 385EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.09.2007 pana la 11.02.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 40.000 lei. Garantie de buna executie a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44, OG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile din contract pentru potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privin eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OG 34/2006, certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul local si la bugetul de stat, certificat constatator emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (10.000.000lei), bilantul contabil la data de 31.12.2006 vizat de organele competente pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotite de minimum 2 recomandari, lucrari similare, declaratie privind utilajele, instalatii, echipamente tehnice pe care operatorul economic le are la dispozitie pentru executarea contractului de lucrari. Declaratie privind efectivul mediu anuala al personalului angajat, informatii privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inncheiarea si indeplinirea a cel putin 3 contracte cu o valoare mai mare sau egala cu 4.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: DEPUNERE LA CASERIA CONSILIULUI LOCAL GUGESTI A CONTRAVALORII IN NUMERAR SAU OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 10:00
Locul: Consiliul Local Gugesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DELEGATII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VIZITA PE TEREN LA SOLICITAREA CUMPARATORILOR OFERTELOR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131104641, Email: [email protected], Fax: 02131104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Gugesti, Vrancea
Adresa postala: str. Mihail Kogalniceanu nr. 71, Localitatea: Gugesti, Cod postal: 627155, Romania, Tel.0237/250046, Email: [email protected];, Fax: 0237/250182, Adresa internet (URL): www.primariagugesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer