Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANVELOPE


Anunt de participare (utilitati) numarul 145763/12.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Andi Ion, Tel. +40 269803201, In atentia: Serv.Licitatii, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ANVELOPE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SNTGN TRANSGAZ SA Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 499, 926RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se atribuie 2 contract pe an ; , val.estim.min-max pe loturi vezi II.2.1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ANVELOPE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1. Anvelope de vara pentru autoturisme si autoutilitare -valoare estimata 346.000leia) nr. operatori economici cu care se va incheia Acord Cadru: 1 operator ec.
b) contractele subsecvente se atribuie fara reluarea competitiei
c) -
d) se atribuie2contract pe ane) cantitati min-max AC 152-1032 buc., f) cantitati min-max contract subsecvent: 76-516 buc, val.estim.min-max 30498-173000 leiLOT 2. Anvelope de iarna pentru autoturisme -valoare estimata 368.856leia) nr. operatori economici cu care se va incheia Acord Cadru: 1 operator ec.
b) contractele subsecvente se atribuie fara reluarea competitiei
c) -
d) se atribuie2contract pe ane) cantitati min-max AC 136-818 buc.f) cantitati min-max contract subsecvent: 68-409 buc, val.estim.min-max 34432-184428leiLOT 3. Anvelope pentru autocamioane -valoare estimata 732.230 leia) nr. operatori economici cu care se va incheia Acord Cadru: 1 operator ec.
b) contractele subsecvente se atribuie fara reluarea competitiei
c) -
d) se atribuie2contract pe ane) cantitati min-max AC 200-1128 buc.f) cantitati min-max contract subsecvent: 114-564 buc., val.estim.min-max 77100-366115leiLOT 4. Anvelope pentru utilaje agricole -valoare estimata 52.840leia) nr. operatori economici cu care se va incheia Acord Cadru: 1 operator ec.
b) contractele subsecvente se atribuie fara reluarea competitiei
c) -
d) se atribuie2contract pe ane) cantitati min-max AC 28-144 buc.f) cantitati min-max contract subsecvent: 14-76 buc., val.estim.min-max 5480-28860lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 499, 926RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: G1 =6920 lei; G2 =7360 lei;G3 =14644 lei;G4 =1056 lei;
-pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor;
-mod de constituire: OP in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 70 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 3460 lei Lot 1, 3688, 56 lei Lot 2, 4512, 22 lei Lot 3, -lei Lot 4) cuantum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare din surse proprii , plata la 30 de zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A
-situatia personala, neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formular 12B
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D
-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata : (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt VADUVA ION PETRUDirector General, LATA ILIE Director General Adj., STEFANESCU IOAN Director Departament, TATARU ION Director Departament , IDU OLGA Director Directie, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, GOAGEMIHAI Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, , PINZAR ADELA Director Directie, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist, ION ANDI MARIAN Inginer, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABO ALEXANDRAConsilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, IOAN TOMOS Director sucursala, FLORIN MEDREA Sef Serviciu , NICOLAE DUMITRU economist )Formular 12E - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente); -documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional) - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ULTIMUL bilant contabil vizat de organele in drept, sau orice alte documente/ certificari
din care rezulta indeplinirea cerintei;
Modalitatea de indeplinire
copie bilant sau orice alte documente/ certificari din care rezulta
indeplinirea cerintei;
-declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, SE VA PREZENTA CIFRA DE AFACERI DE MINIM-346.000lei ptr.lot 1;
-368.856lei ptr.lot 2;
-732.230lei ptr.lot 3;
-52.840lei ptr.lot 4;
-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
completare Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, -Experienta similara minima solicitata egala cu ½ din valoarea estimata, OFERTANTUL VA FACE DOVADA CA A FURNIZAT PRODUSE IN VALOARE CUMULATA DE MINIM:
-173.000lei ptr.lot 1;
-184.428lei ptr.lot 2;
-366.115lei ptr.lot 3;
-26.420lei ptr.lot 4;unul sau mai multe contracte defurnizare produse similare cu achizitia prezenta, SAU ORICE ALTEDOCUMENTE/ CERTIFICARI DIN CARE REZULTA INDEPLINIREA CERINTEI)-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
Formular 12F,
certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform
ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
copie certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Precizari specifice: a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretulb) Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit, ? NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, modificatac) Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice?Sistemul informatic va pune instantaneu, la dispozitia tuturor ofertantilor, informatiile privind cea mai buna oferta financiara respectiv numarul de participanti inscrisi2.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una);3. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact4. Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore5. Autoritatea contractanta nu va dezvalui pe parcursul licitatiei electronice identitatea ofertantilor participanti6.Ofertantul situat pe primul loc dupa incheierea rundei de licitatie electronica va transmite in 2 zile lucratoare propunerea financiara revizuita (formular de oferta si centralizatoare de preturi)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. DD/21608 / 16.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2013 10:00
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA Medias, P-ta Constantin Motas nr.1, jud. Sibiu, Serviciul Licitatii,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti (copie buletin/carte identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-in cazul ofertelor cu acelasi pret situate pe primul loc dupa faza electronica se va proceda la reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr.1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel. +40 269803091, Fax: +40 269842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer