Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Anvelope, camere de aer si taloane pentru autovehicule si utilajele din dotarea DRDP Constanta


Anunt de participare numarul 130966/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Anvelope, camere de aer si taloane pentru autovehicule si utilajele din dotarea DRDP Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRDP Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare anvelope, camere de aer si taloane pentru autovehiculele si utilajele din dotarea DRDP Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
19511300-4-Benzi de rulare pentru pneuri (Rev.2)
34352100-0-Pneuri pentru camioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 210, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare = 2.107 lei; garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ;Certificat de inregistrare (C.U.I.), Certificat constatator emis de ORC valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Doc se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul".Pt persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie fie mai mare de: 400.273 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind experienta similara a ofertantului in furnizarea unor produse similare in ultimii 3 ani; Declaratia privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de furnizare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a efectuat in ultimii 3 ani cel mult 3 contracte de furnizare produse similare, a caror valoare insumata sa fie de minim :179.069 lei, fara TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala a licitatiei deschise; repetarea pretului ofertat se va realiza o singura data cu ofertantii declarati admisi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2011 11:00
Locul: DRDP Constanta, str. Traian, FN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana imputernicita de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este anexata prezentului anunt de participare si este publicata pe site-ul www.drdpct.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic DRDP Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN , ,Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Tel. 0241/581.147, Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer