Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANVELOPE, CAMERE SI MANSOANE, ARCURI UTILAJE SUPRAFATA, AXE SI ARBORI, BALANSIERI, ROTI ACTIONATE, DISPOZITIVE INTINDERE, BENZI TRANSPORTOARE DIN CAUCIUC, BENZINE SI COMBUSTIBILI DIVERSI, BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE, BRIDE MINIERE ASAMBLATE, BUCSI SI B


Anunt de intentie (utilitati) numarul 12711/13.11.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ANVELOPE, CAMERE SI MANSOANE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ANVELOPE, CAMERE SI MANSOANE, 3078 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34352000-9 - Pneuri pentru sarcina mare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 511, 338RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ARCURI UTILAJE SUPRAFATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ARCURI UTILAJE SUPRAFATA, 401 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 77, 026.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
AXE SI ARBORI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE AXE SI ARBORI, 14 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42141110-3 - Arbori de transmisie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 497.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BALANSIERI, ROTI ACTIONATE, DISPOZITIVE INTINDERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BALANSIERI, ROTI ACTIONATE, DISPOZITIVE INTINDERE, 49 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 264, 684.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BENZI TRANSPORTOARE DIN CAUCIUC
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BENZI TRANSPORTOARE DIN CAUCIUC, 86259.9 MP.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 41, 395, 439.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BENZINE SI COMBUSTIBILI DIVERSI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BENZINE SI COMBUSTIBILI DIVERSI, 23222.6 TO.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 606, 706.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE, 192 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 50, 985.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BRIDE MINIERE ASAMBLATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BRIDE MINIERE ASAMBLATE, 150000 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
14711000-8 - Fier (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 6, 220, 800RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL, 16531 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 545, 891RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CABLURI SI CONDUCTORI ELECTRICI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CABLURI SI CONDUCTORI ELECTRICI, 83970 M.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31321200-4 - Cablu de joasa tensiune si de tensiune medie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 247, 775.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CONFECTII METALICE PENTRU UTILAJE DE CARIERA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CONFECTII METALICE PENTRU UTILAJE DE CARIERA, 990 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 310, 203RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CUPE SI DINTI UTILAJE MINIERE SUPRAFATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CUPE SI DINTI UTILAJE MINIERE SUPRAFATA, 45892 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 760, 751.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CUPLAJE PENTRU UTILAJE MINIERE DE SUPRAFATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CUPLAJE PENTRU UTILAJE MINIERE DE SUPRAFATA, 78 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42141700-6 - Cuplaje de arbori (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 784, 976RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DISPOZITIVE DE CURATENIE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DISPOZITIVE DE CURATENIE, 39 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 107, 255.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DISPOZITIVE DE RIDICARE ACTIONATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DISPOZITIVE DE RIDICARE ACTIONATE, 211 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42416300-8 - Dispozitive de ridicare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 700.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE DE TRASEU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELEMENTE DE TRASEU, 3709 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 336, 693.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE METALICE PENTRU SUBTERAN
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELEMENTE METALICE PENTRU SUBTERAN, 69 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 524, 647.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE UNGERE PENTRU UTILAJE DIN CARIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELEMENTE UNGERE PENTRU UTILAJE DIN CARIERE, 843 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42124222-6 - Piese pentru pompe de dozare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 23, 145.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE DE SENILA UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELEMENTE DE SENILA UTILAJE MINIERE, 432 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 271.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RULMENTI SI BUCSI RULMENTI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE RULMENTI SI BUCSI RULMENTI, 4676 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 665, 038.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SUPORTI DE CABLU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SUPORTI DE CABLU, 2900 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 51, 213.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
TAMBURI UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TAMBURI UTILAJE MINIERE, 20 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 763, 398.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
TEVI DIN OTEL
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TEVI DIN OTEL, 9895 M.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 869, 742RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
TEVI SI CONDUCTE SPECIALE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TEVI SI CONDUCTE SPECIALE, 3820 M.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 182, 173.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
TEVI SI TUBURI DIN PVC
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TEVI SI TUBURI DIN PVC, 2765 M.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 596, 354.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
FRANE, SAIBE FRANA, TIMONERII, SABOTI FRANA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE FRANE, SAIBE FRANA, TIMONERII, SABOTI FRANA, 170 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 370, 533.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
GHIRLANDE, ROLE UTILAJE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE GHIRLANDE, ROLE UTILAJE, 40402 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 118, 330.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
INSTALATII DE VULCANIZAT BENZI SI PIESE DE SCHIMB
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE INSTALATII DE VULCANIZAT BENZI SI PIESE DE SCHIMB, 880 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42636000-3 - Prese (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 355, 388.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LAGARE BUCSI SI CUZINETI DIN BRONZ
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE LAGARE BUCSI SI CUZINETI DIN BRONZ, 605 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 747RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LEMN DE MINA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE LEMN DE MINA, 5475.6 MC.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
03419200-2 - Lemn de mina (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 591, 140.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MANSOANE, CAPETE TERMINALE PENTRU CABLURI ELECTRICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MANSOANE, CAPETE TERMINALE PENTRU CABLURI ELECTRICE, 30383 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31340000-1 - Accesorii de cablu, izolate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 053, 646.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MATERIALE DE VULCANIZAT BENZI TRANSPORTOARE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MATERIALE DE VULCANIZAT BENZI TRANSPORTOARE, 255397 KG.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24911200-5 - Adezivi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 414, 815.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MATERIALE ELECTROIZOLANTE GENERALE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MATERIALE ELECTROIZOLANTE GENERALE, 115950 M.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31340000-1 - Accesorii de cablu, izolate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 123, 533.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MOTORINA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MOTORINA, 17912880 KG.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 98, 994, 295.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ORGANE DE ASAMBLARE NESTANDARDIZATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ORGANE DE ASAMBLARE NESTANDARDIZATE, 837 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 161, 754.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB UTILAJE AUTO SI AUXILIARE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB UTILAJE AUTO SI AUXILIARE, 4007 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 474, 458.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB AGREGAT HIDRAULIC
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB AGREGAT HIDRAULIC, 1099 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 322, 570.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB EXCAVATOR 2000 MODERNIZAT
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB EXCAVATOR 2000 MODERNIZAT, 19 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 774, 299.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU COMBINE DE SUBTERAN
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB PENTRU COMBINE DE SUBTERAN, 561 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43614000-0 - Piese pentru utilaje de excavare a tunelurilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 396, 519.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU COMPLEXE MECANIZATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB PENTRU COMPLEXE MECANIZATE, 17589 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 762, 305.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU TRANSPORTOARE TIP TBS
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB PENTRU TRANSPORTOARE TIP TBS, 8607 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 86, 204.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU TRANSPORTOARE TIP TR
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB PENTRU TRANSPORTOARE TIP TR, 2130 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 489, 902RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB POMPE PENTRU SUBTERAN
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB POMPE PENTRU SUBTERAN, 113 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42124000-4 - Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 36, 771RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB UTILAJE CLASICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB UTILAJE CLASICE, 1724 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 857, 248RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB UZINALE PENTRU UTILAJE DE SUPRAFATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB UZINALE PENTRU UTILAJE DE SUPRAFATA, 6 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 190.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB VAGONETI, LOCOMOTIVE LDM
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB VAGONETI, LOCOMOTIVE LDM, 22 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34631000-9 - Piese pentru locomotive sau material rulant (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 28, 147.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PINIOANE, ROTI DINTATE UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PINIOANE, ROTI DINTATE UTILAJE MINIERE, 17 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 241, 712.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PANZE PENTRU FIERASTRAU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PANZE PENTRU FIERASTRAU, 98 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43812000-8 - Echipament de taiere cu ferastraul (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 106.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PLACI DE UZURA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PLACI DE UZURA, 13890 BUCATI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 682, 283.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006.ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PLASA SARMA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer