Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Anvelope pentru autobuze urbane


Anunt de participare (utilitati) numarul 117870/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Adresa postala:  str.Silvestru nr.5, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700012, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Ababei, Tel. 0332409861, Email:  [email protected], Fax:  0232213913, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Anvelope pentru autobuze urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul RATP Iasi din strada Splai Bahlui nr.32, Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Anvelope pentru autobuzele urbane aflate in dotarea RATP Iasi, de tip:
Anvelope 275/70 R 22, 5 ? 500 bucati;
Anvelope 305/70 R19, 5 ?180 bucati.
Anvelope 295/80 R 22, 5 ? 4 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Anvelope 275/70 R 22, 5 ? 500 bucati;
Anvelope 305/70 R19, 5 ?180 bucati
Anvelope 295/80 R 22, 5 ? 4 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 780, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: in valoare de 15.000 lei si garantia de buna executie: in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitate de finantare: resurse propriiModalitate de plata: plata se va efectua in termen de 80 de zile de la receptia marfii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: formular A(format pdf);
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : formular B (format pdf)
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 : formular G (format pdf);
4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecta conditiile referitoare la obiectul contractului prevazut la art.II (format pdf)
5.Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice (ANAF)-copie (format pdf)
6.Certificate constatatoare privind obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), respectiv:
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si de la bugetul asigurarilor sociale (format pdf)
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale. (format pdf)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente privind situatia financiara a ofertantului cu informatii referitoare la:
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim1.560.000 lei, respectiv echivalentul in euro (formularul F ? Informatii generale? - format pdf)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari in ultimii 3ani: formularului C1 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(format pdf)
2. Autorizare pentru livrarea produselor (pentru comercianti) din care sa rezulte ca este reprezentant/dealer autorizat al producatoruluisi are incheiat uncontract de furnizare cu producatorul sau dealerul autorizat al acestuia. formular E-(format pdf)
3.Recomandaredin partea altui beneficiar/client care sa dovedeasca ca furnizorul a dus la indeplinire contractul/ contractele incheiate (format pdf).
4.Certificat al sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, emis de o societate acreditata in acest sens (format pdf);5.Certificat al sistemului de management de mediu, conform SR EN ISO 14001/2004 sau echivalent, emis de o societate acreditata in acest sens (format pdf);
6.Certificat al sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform OH SAS 18001/2004 sau echivalent, emis de o societate acreditata in acest sens (format pdf);
7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formularul D- (format pdf).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3392/ 14.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic RATP Iasi
Adresa postala:  str. Silvestru nr.5, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700012, Romania, Tel. 0332409861, Email:  [email protected], Fax:  0232213913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer