Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANVELOPE PENTRU AUTOBUZE URBANE


Anunt de participare (utilitati) numarul 46885/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Adresa postala: str.Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Ababei, Tel.0332409861, Email: [email protected], Fax: 0232213913
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ANVELOPE PENTRU AUTOBUZE URBANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul RATP Iasi, str. Silvestru nr. 5, Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de anvelope pentru autobuze , conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111320-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
480 bucati din care: 300 buc. anvelope tip 275/70/R22, 5 si 180 buc.avelope tip 305/70/19, 5.
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 5000 lei si garantia de buna executie: 5 % din valoarea propunerii financiare a ofertantului declarat castigator, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
resurse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea : formulare A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : completare formular B
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecta conditiile referitoare la obiectul contractului prevazut la art.II
Autorizare pentru livrarea produselor (pentru comercianti) din care sa rezulte ca este reprezentant/dealer autorizat al producatoruluisi are incheiat uncontract de furnizare cu producatorul sau dealerul autorizat al acestuia.Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice (ANAF)-copieCertificate constatatoare privind obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributie pentru asigurarile sociale de stat si de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), respectiv: Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si de la bugetul asigurarilor sociale;Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani- formularul C1 ;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Documente care sa demonstreze modul in care este aplicata politica de asigurare si control al calitatii; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul D) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4666/17.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casieria autoritatii contractante sau ordin de plata in contul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 10:00
Locul: la sediul RATP Iasi, str. Silvestru nr. 5, Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: b-dul. Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260.600, Email: [email protected], Fax: 0232.255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RATP Iasi
Adresa postala: str. Silvestru nr. 5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Tel.0332.409.861, Email: [email protected], Fax: 0232.213.913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2008 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer