Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - anvelope pentru miljoacele de transport RATT


Anunt de participare (utilitati) numarul 131635/18.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300124, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU BELU-RED, Tel. 0356-803703, Email: [email protected], Fax: 0356-803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma de transport public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
anvelope pentru miljoacele de transport RATT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dl Dambovita 1-3
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lotul 1 - achizitie anvelope M+S , camere de aer si banda janta specifice pentru echiparea puntii de tractiune a autovehiculelor de interventie din cadrul R.A.T.T.
- anvelopa tip 100 R 20 M+S ? 12 buc
- camere de aer 1100 R20 +banda janta ? 12 buc
- anvelopa tip 1000 R20 M+S ? 24 buc
- camere de aer 1000 R 20 + banda janta ? 24 buclotul 2 - achizitie anvelope noi M+S specifice pentru trafic regional pentru echiparea autobuzelor din cadrul R.A.T.T. ? anvelopa tip 295/80 R22.5 152/148 M M+S- 4 buclotul 3 - achizitie anvelope noi M+S specifice pentru trafic urban (flanc intarit) pentru echiparea autobuzelor si troleibuzelor dincadrul R.A.T.T. ? anvelopa tip 275/70 R22, 5 148/145J (152/148) M+S ? 270 buc.lot 4 - achizitie anvelope noi M+S specifice pentru trafic urban (flanc intarit) pentru echiparea autobuzelordincadrul R.A.T.T. - anvelopa tip11 R22.5 148/145J (151/148) M+S ? 46 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1- 36 buc. anvelope si 36 buc. camere de aer + banda janta
Lotul 2 ? 4 buc anvelope
Lotul 3 ? 270 buc. anvelope
Lotul 4 ? 46 buc.anvelope
Valoarea estimata fara TVA: 531, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar totala de particp-7.500leilot 1?1.000lei, lot2-100lei, lot3-5.400lei, lot 4-1.000lei-red 50% pt IMM-urigar de buna exec?lot1, lot2, lot3, lot4-5% din val contr, red. 50% pt IMM-uri
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez si compl:
Form.12 A -Decl.privind eligibilitatea, Form.12 B-Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G.34/2006, Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele, Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele, form. 4 declaratie pe propprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1din OUG nr.34/2006, Form. 5 ? Decl. privind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, Certif. Const. emis de O.R.C.,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez si complFormularului 1 (Informatii generale) din care sa rezultecifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minimum800.000 lei, respectiv 185.361 euro in cazul in care se oferteaza toate loturile. In cazul in care se oferteaza pe loturi cifra de afaceri va fi de :100.000 lei , respectiv 23.170 euro pentru lotul 1, 10.000, respectiv 2.317pentru lotul 2, 590.000 lei, respectiv 136.703, 82pentru lotul 3, 100.000 lei, respectiv 2.317pentru lotul 4, Reducere 50%pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.
Bilantul contabil si contul profit si pierderi la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez si compl
Formularul 12 D? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a derulat in ultimi 3 ani livrari de minimum427.600 lei ( 99.075 euro) in cazul in care se oferteaza toate loturile. In cazul in care se oferteaza pe loturi experienta similara va fi :53.000 lei , respectiv 12.280, 17 euro pentru lotul 1, de 5.600 lei , respectiv 1.297, 53 euro pentru lotul2, de 310.000 lei respectiv 71.827, 43 europentru lotul3, de 59.000 lei, respectiv 13.670, 38 euro pentru lotul4, Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr. 346 / 2004, actualizata.
Recomandari maxim 3, Form. 12 G (decl. privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora ? daca este cazul) Inform. privind asociatii, daca este cazul;Se vor prezenta mostre de anvelope, ambalate si inscriptionate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare - pretulnr. de runde al licitatiei electr. - 1(una)durata unei runde - 1 zi / 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
15161/06.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2011 12:00
Locul: RATT- B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124 - sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare al contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleosnr 6 sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 023104641, Fax: 023104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul achizitii publice si depozite
Adresa postala: bd. take ionescu nr 56, Localitatea: timisoara, Cod postal: 300124, Romania, Tel. 0356803703, Fax: 0356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer