Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Apa captata si epurata,canalizare de apa potabila,cu retele de distributie si cismele


Anunt de participare numarul 12729/03.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Apa captata si epurata, canalizare de apa potabila, cu retele de distributie si cismele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sat ACILIU, Jud.SIBIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lUCRARI DE CAPTARE DE APA, CANALIZARE SI RETELE DE DISTRIBUTIE CU CISMELE, SI STATIE DE TRATARE A APEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
41000000-9 - Apa captata si epurata (Rev.1)
45252126-7-Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de captare de apa si epurare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 400, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.06.2007 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL, SAU ALTE SURSE DE FINANTARE ATRASE SI FUNCTIE DE FONDURILE BANESTI ALOCATE ANUAL PENTRU EXECUTIA LUCRARII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in vederea depunerii de oferte comune si posibilitatea subcontractarii lucarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerinte referitoare la inscrierea in Registrul Comertului si sa aiba prevazut in statut obiectul de activitate prevazut pentru acest tip de lucare, Declaratia privin eligibilitatea;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din O.G.nr.34/2006;Certificat de inregistrare;Certificat de sarcini fiscale, valabil la 31.03.2007, emis de Ministerul Finantelor Publice, care sa ateste ca nu au obligatii bugetare restante;Certificat constatator emis de R.C., valabil la 31.03.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2006(copie, fiecare pagina semnata si stampilata);Fisa pd Informatii financiare;Fisa de nivel(uri)specific(e)minim(e)necesar(e);Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :4.000.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind personalul tehnic de specialitate incadrat, vechimea in specialitate(CV-uri si copii diplome);Fisa de experienta similara: Documente care atesta certificarea in sistemul ISO 9001, pentru lucrari similare;Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele din dotare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract similar cu valoare finala de minim 1.500.000 ron(fara TVA, procese-verbale de receptie si recomkandari de la beneficiari;Sa aiba implementat sistemul ISO 9001, pentru acest tip de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret total pe lucrare/oferta
50%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarii
40%
Descriere:
3.
Durata de garantie a lucrarii(minim 2 ani)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va achita la caseria Primariei oras Saliste, c/v caiet de sarcini in suma de 200 ron si garantia de participare de 500 ron, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2007 10:00
Locul: Primaria oras Saliste, Stre.Steaza nr.9, jud.SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE DE OPERATORII ECONOMICI SI CARE AU DEPUS IN TERMEN DOCUMENTATIA DE LICITATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare se pot obtine de la cabinet"PRIMAR", D-NUL TEODOR-DUMITRU BANCIU, Tel.0269/55.35.12 si 55.35.72
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, Str.STRAVROPOLEOS Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform cu prevederile O.G.nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras SALISTE, Biroul Juridic
Adresa postala: Oras SALISTE, Str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.0269/55.35.12;55.35.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer