Licitatie Publica - APA CAPTATA SI EPURATA,LUCRARI DE CANALIZARE A APEI CU RETELE DE DISTRIBUTIE SI CISMELE
Anunt de participare numarul 12588/02.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APA CAPTATA SI EPURATA, LUCRARI DE CANALIZARE A APEICU RETELE DE DISTRIBUTIE SI CISMELE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sat ACILIU, Judetul SIBIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari de captare apa potabila, de tratare a apei potabile, canalizare si retele de apa cu cismele, si montare de statie de tratare a apei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
41000000-9 - Apa captata si epurata (Rev.1)
45252126-7-Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
apa captata si epurata
Valoarea estimata fara TVA: 3, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.06.2007 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI , FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL, SAU ALTE SURSE DE FINANTARE ATRASE SI FUNCTIE DE FONDURILE BANESTI ALOCATE ANUAL PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociare in vederea depunerii de oferte comune si posibilitatea de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decalaratia privind eligibilitatea;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.18o si 181 din O.G.nr.34/2006, Certificat de inregistrare;Certificat de sarcini fiscale, valabil la 31.03.2007 emis de Ministerul Finantelor Publice care sa ateste ca nu au obligatii bugetare restante, Certificatul constatator emis de Registrul Comertului , valabil la 31.03.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2006(copie, fiecare pagina semnata si stampilata);Fisa pd Informatii financiare;Fisa de nivel(uri)specific(e)minim(e)necesar(e), Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani ; 4.000.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind personalul tehnic de specialitate incadrat, vechimea in specialitate(CV-uri si copii diplome);Fisa de experienta similara;Declaratia privind echipamentele si utilajele tehnice din dotare, Documente care confirma certificarea ISO 9001, pentru lucrari similare, Informatii subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract cu valoare finala de 1.500.000 ron(fara TVA, procese-verbale de receptie si recomandari de la beneficiari : Sa aiba implementat sistemul ISO 9001, pentru acest tip de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret pe total lucrare/oferta
50%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarii
40%
Descriere:
3.
Durata de garantie data lucrarii(minim 2 ani)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: BUGETUL LOCAL, SAU ALTE SURSE DE FINANTARE ATRASE SI IN FUNCTIE DE ASIGURAREA FONDURILOR BANESTI PENTRU FIECARE AN DE EXECUTIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 10:00
Locul: Primaria Oras Saliste , sala de conferinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de candidatul/ofertant, cu delegatie si cu prezentarea de C.I. pentru identificare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare se pot obtine de la biroul PRIMAR, D-nul TEODOR-DUMITRU BANCIU la Tel: 0269/553512, 0269/553572
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, str.STRAVROPOLEOS Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: office@cnsc, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
O.G.nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Saliste, Orasul Saliste, Str.Steaza nr.9, Jud.SIBIU, cod postal55.72.25, ROMANIA, tEL;0269/553512, 0269/553572, bIROUL jURIDIC
Adresa postala: ORAS SALISTE, Str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, ROMANIA, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.0269/55.35.12, 553572, Fax: 0269/55.33.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2007 15:03