Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Apa de masa necarbonatata, in doze de 19 l, din policarbonat


Anunt de participare (utilitati) numarul 136762/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Bistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Contracte, Tel. +40 233207141, In atentia: Leopoldina Harabagiu, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Apa de masa necarbonatata, in doze de 19 l, din policarbonat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctele de lucru ale autoritatii contractante specificate in anexa la Caietul de Sarcini
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 560 si 85, 176RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia doua contracte anuale cu o valabilitate de 12 luni fiecare.Valoarea estimata a primului contract subsecvent 2012-2013: intre 42.560, 00 lei si 42.588, 00 lei fara TVA.Valoarea estimata a celui de-al doilea contract subsecvent 2013-2014:42.560, 00 si 42.588, 00lei fara TVA .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acordului-cadru consta in achizitia deapa de masa necarbonatata microbiologic pura ce se va livra in recipiente de 19 l, din policarbonat.
Livrarea apei se face pe baza de comanda, in termen de maxim 48 de ore de la lansarea comenzii.
Recipientele de policarbonat de 19 l se asigura la schimb, cu titlu de folosinta gratuit;
Dozatoarele, in sistem incalzire-racire, vor fi puse la dispozitia achizitorului ? cu titlu de folosinta gratuit. Dozatoarele vor fi igienizate trimestrial.
Paharele din material plastic, de unica folosinta, se vor asigura cu titlu gratuit.
Transportul produselor in locatiile indicate de achizitor in Caietul de Sarcini, cade in sarcina furnizorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract subsecvent: recipiente de 19 l cu apa de masa: min. 6.000 buc ? max. 6.084 buc.
Acord-cadru: recipiente de 19 l cu apa de masa: min. 6.000 buc. ? max. 12.168 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 560 si 85, 176RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.703, 52 lei(IMM 851, 76 lei)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO40 BRDE 280S V023 6427 2800 deschis la BRD-GSG Piatra Neamt sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf. art. 86 din HG 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare in situatiile prevazute la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va re?ine suma de 851, 76 lei.Garantia de participare se va restitui conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % (pentru IMM 2, 5%), din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Constituire: -prin depunerea la casierie a sumei in numerar.-? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea instrumentului de garantare va fi cel putin egala cu termenul de livrare a produselor, urmand a se prelungi in mod corespunzator cu durata aferenta, in cazul unei decalari a termenului de prestare. Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Scrisoarea de garan?ie bancara, daca este cazul, se va completa in conformitate cu Formularul nr. 13.2.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu art. 92 din HG nr.925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul. - Se va completa Formularul nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ din procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 lit a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.-Se va completa Formularul nr.3
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 4
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.-Se va completa Formularul nr. 5
Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante:
-Constantin Romica GRIGORIU - Director
-Costica NECHITA, Director adj. Economic ?i Comercial
-Nicoleta COMAN - Sef Serviciul Contracte
- Catalina Ioana Nechita PIPIRIGEANU - Consilier Juridic-Leopoldina HARABAGIU ? Serviciul Contracte, responsabil procedura
-Sergiu GOLOGAN? Sef Birou Achizitii
-Luiza STOLERU ? Birou Achizitii5.Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta?.Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.-Se va completa Formularul nr. 6 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include furnizarea produselor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autorita?ii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Sevacompleta Formularul nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivindprincipalele livrari, efectuate in ultimii 3 ani. Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art.190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006 (modificata si completata)
Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr. 8Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani. Se va prezenta minim o livrare similara cu obiectul acordului-cadru, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta minim o recomandare/document constatatoremise sau contrasemnate de o autoritateori de catre un client privat beneficiar pentru livrarea similara prezentata in declaratie.
Documentele pot fi depuse in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2.Informatii referitoare la mijloacele de transport, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru. - Se va completa Formularul nr. 9
3.Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul) - Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea acordului-cadru, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din acordul-cadru.
Lista se va intocmi conform Fomularului nr. 10.In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare, conform Formularului nr. 11
La incheierea acordului-cadru, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul-cadru.
Pe parcursul derularii acordului-cadru, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
4.Informatii privind asocierea
(daca este cazul)
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei candidaturi comune.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata la notariat inainte de semnarea acordului-cadru.
Modalitatea de indeplinire:
Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr.12), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului acord-cadru. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea acordului-cadru, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii acordului-cadru, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
Certificat Sistem de Management de Calitate SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia, conform art.193 din O.U.G. nr.34/2006.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu partea din contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia. Se va prezenta in acest sens ocopie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, dupa certificatul de acreditare aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
17218
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale "Bistrita" Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Secretariat-Etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vorprezenta imputernicirea din partea acestora si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Conf. art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004: "IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) dinLegea nr. 346/2004.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului acarui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A.- Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer