Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Apa minerala plata


Anunt de participare (utilitati) numarul 136214/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str.T. Vladimirescu, nr. 158, Loc. Slatina, Jud. Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Contracte, Tel. +40 249507014, In atentia: Tibi DAE sau Cristina VISAN, Email: [email protected], Fax: +40 249436892, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Apa minerala plata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
Punctele de lucru din Caietul de sarcini, respectiv
CHE Strejesti, CHE Arcesti, CHE Slatina, CHE Ipotesti, CHE Draganesti, CHE Frunzaru, CHE Rusanesti, CHE Izbiceni
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de apa minerala plata la punctele de lucruapartinand SH Slatina.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitiade Apa minerale plate imbuteliate, in cantitate de 104.000 litri (52.000PET-uri de 2 litri).
Valoarea estimata fara TVA: 104, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 2.000 lei;In conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile pot achita 50% din valoarea garantiei prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor;
- forma de constituire a garantiei de participare: ? prinScrisoare de garantie bancara Se va completa formularul nr 1; sau? ordin de plata ? exemplarul verde - vizat de banca in contul autoritatii contractante ;? alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul nr 2.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art 180 si 181 din OUG 34/2006
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 3.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 4.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 5.
Nota : Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Director SH Slatina ? Stefan Balasoiu
Director adj tehnic ? Marian Pena
Director adj economic si comercial ? Marian Fetita
Cerinta nr. 4
?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin 314/2010, emis de ANRMAP
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 6. Cerinta nr. 1
Documente care dovedesc forma de inregistrare
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de semnarea contractului va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie certificata conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate ce trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico ? financiara.
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Aviz sanitar eliberat de Min. Sanatatii ? Directia Generala de Sanatate Publica, pentru produsul ofertat
Cerinta nr. 2
Certificarea calitatii apei de catre un organism recunoscut ( Centrul National pentru Incercarea si Expertizarea Produselor, Societatea Nationala a Apelor Minerale, etc)
Cerinta nr. 3
Buletine de analiza in care se vor regasi caracteristicile chimice si microbiologice ale produsului ofertat ( vezi pct.5 din CS).
Cerinta nr. 4
Dovada recunoasterii produsului ofertat de catre ANRM, conform HG 1020/2005
Cerinta nr. 1
Asigurarea calitatii ? cerinta minima este caofertantul sa aiba implementat sistemul calitatii conform SR ENISO 9001:2008sau echivalent ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2012 12:00
Locul: Sediul SH Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Responsabili imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA: In cazul in care doua/mai multe oferte admisibilecontin acelasi pret si sunt clasate pe locul I , autoritatea contractanta va solicita acestora reofertareapropunerii financiare.Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDROELECTRICA SA - SUCURSALA HIDROCENTRALE SLATINA
Adresa postala: Str. T. Vladimirescu, nr. 158, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Tel. +40 249507007, Fax: +40 249436892
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer