Licitatie Publica - APA PLATA PENTRU DOZATOARE
Anunt de participare (utilitati) numarul 66828/21.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Radoi, Tel.0253.335.045, In atentia: Nicolae Radoi, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
APA PLATA PENTRU DOZATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A.DDP Turceni;DDP Matasari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarede apa plata pentru dozatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
989000 litri/an pentru un nr de 235 de dozatoare
Valoarea estimata fara TVA: 692, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in val de 10.000 RON, fara TVA. constituita cu SGB sau OP confirmat de banca
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in forma legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de minim: 1.500.000, 00 RON, prezentare anexa C1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea listei principalelor livrari pe ultimii 3 ani se va completa formularul 12 D, continand valori, perioade de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc., pentru produse similare, din care ce putin o furnizare sa fie in valoare egala cu 300.000, 00 RON.
autorizare de livrare produse conform Anexa CET1, in original( sau copie legalizata ) de la un producator sau de la reprezentantul oficial al producatorului;se vor prezenta documente originale (sau copii legalizate) pentru un reprezentant care sa faca dovada ca este reprezentant al producatorului.
prezentarea documentelor din care sa rezulte clar caracteristicile produsului ofertat, in conformitatea cu solicitarile caietului de sarcini;
Completare fisa tehnica conform anexa CET 2declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si personal pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, care sa faca dovada ca poate executa (fabrica) produsul ofertat, prezentare anexa 11, (pentru producator- in cazul in care ofertantul are autorizare de livrare), va completa formularele 12 E si 12F.
recomandari de la cel putin 2 (doi) beneficiari, in original.
producatorul si furnizorul trebuie sa aiba implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standardelor internationale de calitate SR EN ISO 9001 editia 2001, certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor pe care le ofera.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda unde se vor putea imbunatatii preturile ofertate
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
729
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: de la sediul autoritatii contractante, prin persoana imputernicita, in urma inaintarii unei solicitari prin fax sau posta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 10:00
Locul: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., str. Uzinei, nr. 1, Turceni, cod 217520, jud. GORJ, Directia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere trebuie sa prezinte o imputernicire in original din partea firmei ce prezinta oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 217520, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.021315462, Fax: 021315462
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la luarea la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Disciplina Contractuala
Adresa postala: Complexul Energetic Turceni, Directia comerciala, str Uzinei Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335016, Fax: 0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2008 17:21