Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparare impotriva incendiilor si interventii in situatii de urgenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 139254/01.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala CREIR CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 213199539/133204, In atentia: Caroleta Floricel, Email: [email protected], Fax: +40 213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparare impotriva incendiilor si interventii in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comp Buc N(sediul SCREIRCF Buc, statia cf Buc N gr.A si B,
Format Auto Basarab, clad CED, Depoz Basarab, sectia L1, Sec Spec Exploatare Mat Rulant
Mogosoaia, conform Caiet de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Identificarea, evaluarea, controlul si combaterea riscurilor precum si interventia operativa pentru salvarea si acordarea ajutorului persoanelor aflate in pericol, evacuarea bunurilor materiale, stingerea incendiilor si limitarea urmarilor posibile ale situatiilor de urgenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66515100-4 - Servicii de asigurare impotriva incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 590, 684.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de: 8.860, 26 RON;Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar;b)instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti, pentru valori mai mici de 5.000 lei.Pentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul 4(Sectiunea III ).Garantia de participare nu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului . Garantia de buna executie se poate constitui sub una din urmatoarele forme : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind Eligibilitatea- Formularul12 A, din Sectiunea III ? Formulare Ofertantul va prezentaDeclaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinit criteriul de calificare .
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare?- Formularul 12B, din Sectiunea III- Formulare, ofertantul va prezentaDeclaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantullegal, prin care se confirma ca este indeplinit criteriul de calificare.
3)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare
Persoane cu functie de decizie in vederea atribuirii contractului: Maraloi Laurentiu ? Director Regional
Nedelcu Camelia ?Sef Divizie Patrimoniu-presedinte
TanaseTraian- Sef Serviciu Exploatare Patrimoniu - membru
Radu Liviu ?Contabil Sef Regional-membru
Vasile Tatiana- Sef Serviciu Financiar-membru
Gheorghe Vasilica ? Sef OficiuJuridic - membruEpuran Dan ? Jurist -membruSelmereanu Dana ?Sef Serviciu Administrare Patrimoniu-membru
Lospa Liliana ? Sef birou Achizitii-Publice - membru
Floricel Caroleta ?Biroul Achizitii Publice - membru
4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B1, din Sectiunea III- Formulare, ofertantul va prezenta, Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea III ? Formulare
6)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.
7)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In etapa de evaluare comisia va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original/copie legalizata pentru conformitate.
2. Aviz de infiintare a Serviciului Privat pentru Situatii de Urgenta-de la Ministerul Administratiei si Internelor(conform HG nr.1492/2004-art.11, litera e;Legea nr.307/2006, art.32, alin.5 si OMAI 158/2007)
NOTA:
In cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului . Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.
In situatia asocierii toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III.2.1.a si III.2.1.bAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleOfertantul va demonstra media cifreide afaceri globale din cel mult ultimii 3 aniin valoare totala de cel putin: 1.181.368, 32 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile.Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuatein ultimii 3 ani
Pentru demonstrarea experientei similarese solicita prezentarea a cel putin unui contract prin care sa se confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor in valoare de minim: 590.684, 16 lei.
Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare sau un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru prestarea serviciului.
Personalul firmei sa fie autorizat pentru prestarea serviciului.
Declaratie privind , utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Bucuresti, Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, etaj 1, camera 56.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al autoritatii contractante Sucursala CREIR CF Bucuresti
Adresa postala: str.Piata Garii de Nord, nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 21/3199539, Fax: +40 21/3182378
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer