Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparari de mal, praguri de fund, lucrari hidrotehnice pe conductele din SNT


Anunt de intentie (utilitati) numarul 19102/13.01.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Adela Pinzar, Tel. 0269803200, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Aparari de mal, praguri de fund, lucrari hidrotehnice pe conductele din SNT
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparari de mal, praguri de fund, lucrari hidrotehnice pe conductele din SNT
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45243510-0 - Diguri de aparare (Rev.2)
45240000-1-Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2011
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.04.2011
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2011
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 6, 000, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
nu se acorda avans;plata cv lucrarilor se poate face esalonat sau dupa receptia finala a lucrarilor, de regula intr-o perioada cuprinsa intre 30-90 zile de la inregistrarea facturii la achizitor
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
ISO 9001; 14001; OHSAS 18001 sau doc echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2011 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer