Licitatie Publica - aparat digital de radiologie conventionala cu post de grafie pentru UPU
Anunt de participare numarul 143936/27.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR. 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
aparat digital de radiologie conventionala cu post de grafie pentru UPU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Gheorghe Doja nr.65-67Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aparat digital de radiologie conventionala cu post de grafie pentru UPU - 1 bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
80320000-3-Servicii de formare profesionala in domeniul medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
aparat digital de radiologie conventionala cu post de grafie pentru UPU - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 532, 258.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DaCuantumul garantiei de participare-10645 lei.Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Curs de referinta BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionat si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suma calculata fiind calculata pentru fiecare lot in parte , conf. art. 278^1 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se constitiuie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguraricare devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator , in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
lista de investitii 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.2. declaratia de eligibilitate - prin care ofertantul certifica faptul ca nu se incadreaza la prevederile art 180Nota: se solicita atat ofertantului asociat cat si tertului sustinator cf. art.19 si 20 din L 279/2011.
3. declaratia privindneancadrarea la prev. art.181 din OUG 34/2006.
Nota: se solicita si ofertantului asociat iar tertului sustinator i se solicita neancadrarea in prev. lit. a, c ind.1 si d ale art.181 din OUG 34/2006, cf. L 279/2011;4.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006
Nota: se solicita atat ofertantului asociat cat si tertului sustinator si subcontractantului
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Manager, Dr.Carp Gheorghe, Director Financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel, Comisia de evaluare: Ing.Rotaru Marcel, Ec.Iurcov Bogdan, Ec.Bibart Cosmin, Ing.Marzac Marian, Ing.Paul Emilia
Forma de prezentare: original
5. Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei
- la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic
Forma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".
Aplicabilitatea in cadrul procedurii : In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respective identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat
-detinere aviz de functionare emis de MS valabil la data limita de depunere a ofertelor- copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Nivelul minim impus pentru Cifra medie de afaceri globale pentru anii 2012, 2011, 2010 este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1064000 lei. Cursul euro utilizat este cursul comunicat deBNR la data de 03.05.2013 respectiv 1 EURO = 4.3072 RON
asigurarea de raspundere civila conform Legii 95/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-bilant 2010, 2011, 2012-copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de reprezentatul legal.in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, -copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legalDeclaratie pe propria raspundere a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator , va prezenta la incheierea contractului asigurarea de raspundere civila conform Legii 95/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani - din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a fost furnizat cel putin un aparat similar cu cea a obiectului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit pentru care se va prezenta : orice certificate/documente care sa confirme livrarea produsului respectiv
detinere personal calificat-cel putin o persoana
autorizatie CNCAN pentru furnizare valabila la data limita a depunerii ofertelor, conform Legii 111/1996.
autorizatie CNCAN pentru instalare si manipulare valabila la data limita a depunere a ofertelor, conform Legii 111/1996
autorizatie de securitate radiologica pentru produsul ofertat, conform Legii 111/1996
prezentarea autorizatiilor necesare pentru activitatile de service ale aparatului oferit, conform Legii 111/1996
certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru ce face obiectul achizitiei. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare-Certificatul in cauza va fi prezentat de catre ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
copii conform cu originalul ale paginilor din contract care contin informatiile referitoare la partile, obiectul si pretul contractului, respectiv pagina continand semnaturile), proces verbal de receptie si punere in functiune si recomandarecertificate de calificare, diplome de training ale personalului (pentru service in garantie) cel putin o persoana-copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantullegalautorizatie CNCAN pentru furnizare valabila la data limita a depunerii ofertelor -copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legalautorizatie CNCAN pentru instalare si manipulare valabila la data limita a depunerii a ofertelor-copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legalautorizatie de securitate radiologica pentru produsul ofertat-copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legalprezentarea autorizatiilor necesare pentru activitatile de service ale aparatului oferit.copie semnata si stampilata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legalcertificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2013 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana autorizata din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare inaintata ofertantului , iar ofertantii vor depune un nou document (in plic inchis) ca urmare a solicitarii de clarificari formulate de autoritatea contractanta la sediul unitatii Oradea , str. Republicii nr.37, etajul 4 .camera 46 secretariat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea
Adresa postala: str.Republicii nr.37, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410159, Romania, Tel. +40 259437750, Fax: +40 259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 10:34