Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATAJ PREFABRICAT 24 kV PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 101921/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Ciprian Stefan, Tel. 021-2065082, In atentia:  ILIES ADRIANA, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
APARATAJPREFABRICAT 24 kV PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Enel Distributie Muntenia :
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM, Soseaua Alexandriei nr.544, loc. Bragadiru, km14, jud. Ilfov
Enel Distributie Banat
DEPOZIT CENTRAL EUROCCOPER? CALEA ARADULUI , DJ 216, BIFURCATIA NR.4, SC EUROCCOPERSRL
Enel Distributie Dobrogea
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM, LOC.LUMINA STR.TULCEI NR.132, JUD. CONSTANTA.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 529, 911 si 43, 113, 130RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1.Aparataj prefabricat 24 KV in carcasa metalica si tinere la arc intern cu intrerupator (ICS) DY 800 RO, si aparataj prefabricat in incinta metalica , tensiune nominala 24kV, celula TM , (protectie transformator ) DY 403 RO pentru Enel Distributie Muntenia
Lot 2.Aparataj prefabricat 24 KV, in anvelopa metalica izolatie in hexaflorura de sulf SF6, cu izolatori cu con extern RMU pt. post de transformare DY 802, pentruEnel Distributie Muntenia
Lot 3. Aparatajprefabricat 24 KV, in anvelopa metalica izolatie in hexaflorura de sulf SF6, cu izolatori cu con extern RMU pt. post de transformare DY 803 RO , pentru Enel Distributie Muntenia
Lot 4. Aparatajprefabricat 24 KV, in anvelopa metalica izolatie in hexaflorura de sulf SF6, cu izolatori cu con extern RMU pt. post de transformare DY 803 RO, pentru Enel Distributie BanatLot 5. Aparatajprefabricat 24 KV, in anvelopa metalica izolatie in hexaflorura de sulf SF6, cu izolatori cu con extern RMU pt. post de transformare DY 803 RO, pentru Enel Distributie Dobrogea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213000-2 - Echipament de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1: cantitate minima=125 buc, cantitate maxima =340 buclot 2: cantitate minima=7 buc, cantitate maxima =18buc
lot 3: cantitate minima=1167 buc, cantitate maxima =3580 buc
lot 4: cantitate minima=773 buc, cantitate maxima =1550 buc
lot 5: cantitate minima=91 buc, cantitate maxima =190 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 529, 911 si 43, 113, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part. in val. de 431131 lei/102871 euro (215566 lei/51436 euro IMM-uri), prezentata pe loturi in anexa "Loturi". Gar.de buna executie 10 % (5 % - IMM)din val. contr., fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAcord de asociere (daca este cazul)
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
Certificat de inregistrare si constatator, emise de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabilla 31.12.2009
Nivel specific minim cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare delot 1 = 2794545 lei/666797 euro(pt IMM1397273 lei/333398 euro), lot 2 = 201647 lei/48114 euro(pt IMM 100823lei/24057 euro ), lot 3 = 12609900 lei/3008805 euro(pt IMM 6304950lei/1504402 euro ), lot 4 = 8335500 lei/1988905 euro(pt IMM 4167750lei/994452 euro ), lot 5 = 853275 lei/203597 euro(pt IMM 426638 lei/101798 europrezentata pe loturi in anexa "Loturi"prezentata pe loturi in anexa "Loturi"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani, care au avut ca obiect livrarea de produse similare
Nivel specific minim : lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract, incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini, cuvaloare, exclusiv TVA, egala sau mai mare decat pragurile minime :
lot 1= 558909 lei/133359 eurolot 2=40329 lei/9623 eurolot 3=2521980 lei/601761 eurolot 4=1667100 lei/397781 eurolot 5=170655 lei/40719 euro, sau cel mult 3 contracte cu valoare cumulata egala sau mai mare decatlot 1= 931515 lei/222266 eurolot 2=67216 lei/16038 eurolot 3=4203300 lei/1002935 eurolot 4=2778500 lei/662968 eurolot 5=284425 lei/67866 euro, prezentata pe loturi in anexa "Loturi".recomandare,
Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiAutorizatia de livrare/comercializareomologare tehnica ENEL pt.produs sau documente doveditoare privind initierea procedurii de omologare si Declaratia pe proprie raspundere privind obligatia respectarii procedurii de omologare
Certificarea sistemului calitatiiISO 9001 pentru producator si furnizor sau echivalent
Certificareasistemului pt.mediu ISO 14001 pentru producator sau echivalent
certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau Declaratia privind respectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate inmunca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Conf.art.38 al.3 HG.925/2006, autorit. contract.are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA499/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 10:30
Locul: sediul SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti , B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Serv. Achizit
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare , in sectiunea "Documentatiesi clarificari. Operatorii economici vor transmite la fax 021/3175980 o solicitare scrisa pt. acces la documentatia de atribuire .Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari , primite conform punctului I.b. din fisa de date a achizitiei se vor atasa la anuntul de participare , in sectiunea ?Documentatie si clarificari ?Valoarea estimata prezentata la cap.II.2.1 si II.1.4 din prezentul anunt , reprezinta valoarea totala estimata minima si maxima pentru cele 5 loturi.Achizitie in regim de urgenta , in conformitate cu art.113 din OUG34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti.
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Fax:  021/319 .51. 83
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala:  B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021/206 50 82, 2065081, Fax:  021/317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer