Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparataj prefabricat 24 KV, DY 800 RO si DY 803 RO pentru SC Enel Distributie Muntenia SA, SC Enel Distributie Banat SA, SC Enel Distributie Dobrogea SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 116216/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Ilies Adriana, Tel. 021-2065082, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparataj prefabricat 24 KV, DY 800RO siDY 803 ROpentru SC Enel Distributie Muntenia SA, SC Enel Distributie Banat SA, SC Enel Distributie Dobrogea SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1- Enel Distributie Banat
DEPOZIT CENTRAL EUROCCOPER? CALEA ARADULUI , DJ 216, BIFURCATIA NR.4, SC EUROCCOPERSRL
Lot 2 Enel Distributie Dobrogea
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM, LOC.LUMINASTR.TULCEI NR.132, JUD. CONSTANTA
Lot 3.Enel Distributie Muntenia :
3buc-Statia Militari
6buc-Statia Drumul Taberei
Lot 4- Enel Distributie Banat
DEPOZIT CENTRAL EUROCCOPER? CALEA ARADULUI , DJ 216, BIFURCATIA NR.4, SC EUROCCOPERSRL
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 073, 648.39 si 8, 147, 296.78RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1. Aparataj prefabricat 24 KV, in anvelopa metalicacu tinere la arc intern si IMS izolat in SF 6 DY 803 pentru Enel Distributie Banat
Lot 2. Aparataj prefabricat 24 KV, in anvelopa metalicacu tinere la arc intern si IMS izolat in SF 6 DY 803, pentru Enel Distributie Dobrogea
Lot 3.Aparataj prefabricat 24 KV in carcasa metalica si tinere la arc intern cu intrerupator (ICS) DY 800 RO, pentruEnel Distributie Muntenia
Lot 4.Aparataj prefabricat 24 KV in carcasa metalica si tinere la arc intern cu intrerupator (ICS) DY 800 RO, pentruEnel Distributie Banat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213000-2 - Echipament de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1: cantitate minima = 50 buc, cantitate maxima =100 buclot 2: cantitate minima =500 buc, cantitate maxima =1000 buc
lot 3: cantitate minima =9 buc, cantitate maxima =18 buc
lot 4: cantitate minima = 15 buc, cantitate maxima =30 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 073, 648.39 si 8, 147, 296.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part. in val. 81300 lei/19197 euro (40650 lei/9599 euro IMM-uri), prez.pe loturi in anexa "Loturi". Gar.de buna exec.10 % (5 %-IMM) din val. contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAcord de asociere (daca este cazul)
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
Certificat de inregistrare si constatator, emise de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleInformatii privind situatia financiara,
sau bilant contabil la 31.12.2009,
Nivel specific minim cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare delot 1 =450000 lei(pt IMM225000 lei), lot 2 = 6700000 lei(pt IMM 3350000 lei), lot 3 =340000 lei(pt IMM170000 lei),
lot 4 =560000 lei(pt IMM280000 lei),
prezentata pe loturi in anexa "Loturi"prezentata pe loturi in anexa "Loturi"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel specific minim : lista trebuie sa cuprindacontracte incheiatesi indeplinite in ultimii 3 ani care au avut ca obiect furnizarea de produse similare cu valoare cumulata fara TVA, va fi cel putin egala sau mai mare decat valoarea celui mai mare contract subsecvent care urmeaza a se atribui : Lot 1:225000 RONLot 2:3350000 RONLot 3:170000 RON
Lot 4:280000 RON
prezentata pe loturi in anexa "Loturi"
Livrarile trebuie confirmate prin certificate constatatoare , emise de beneficiari
Declaratie privind personalul
declaratie privind dotarile tehnice
Autorizatie de comercializareDeclaratie privind producatorii de echipamenteOmologare tehnica Enel
Certificarea calitatii ISO 9001 pentru producator sau echivalent
Certificare mediu ISO 14001 pentru producatorsau echivalent
Declaratierespectare conditii de munca, PSI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op. ec. trebuie sa fie inregistrati in SEAP, Conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut. contr. are obligatia de a invita la licit. el. numai ofertantii care au depus oferte admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA44/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 12:00
Locul: sediul SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti , B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Serv. Achizit
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata prezentata la cap.II.2.1 si II.1.4 din prezentul anunt , reprezinta valoarea totala estimata minima si maxima pentru cele 4 loturi.Documentatia de atribuire a fost publicata integralSEAP, in sectiunea "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala:  B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021/206 50 82, Fax:  021/3165980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 17:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer