Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATE DE CALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 118021/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala-Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia:  Vlad Nicolae, Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
APARATE DE CALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de cale ferata de pe tronsonul CF Bucuresti-Fetesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de 41 aparate de cale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946100-1 - Material de constructii feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
41 aparate de cale
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-90000lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din Bugetul de stat alocate pentru Proiectul de reabilitare a caii ferate Bucuresti Baneasa - Fetesti, Masura ISPA 000/RO/16/P/PT/001
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea la art 180 din OUG nr.34/2006)- declaratia de neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006, cu toate documentele care dovedesc neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006 solicitate prin fisa de date, - declaratia de neincadrare la art 69 indice 1 din OUG nr.34/2006- certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator Ptr. pers. juridice straine in vederea confirmarii formei de inregistrare si a obiectului de actv. Coresp. Legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de registru comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, - dovada privind IMM, daca e cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateinformatii generale- cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fiemin. 8.000.000 lei
- bilanturile contabile auditate, din anii 2007, 2008, 2009- angajament de sustinere economica, daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara se va dovedi depunereade o lista a furnizarilor de produse din ultimii 5 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract de furnizare de produse licitate sau mai multe contracte, din care sa rezulte ca a livrat schimbatoare de cale in valoare insumatade cel putin3.000.000 lei .Contractul/contractele vor fi insotite de recomandari.- certif. sist. de management al calitatii,
- Agremente/Omologari Tehnice Feroviare si Autorizatii de Furnizori Feroviari emise de AFER sau organisme similare AFER-ului, - angajament de sustinere tehnica, daca e cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.runde1.In SEAP se introduce val.totala in lei, fara TVA, ptr.intreaga cantitate.Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP, detalii pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2110/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 11:00
Locul: sediul CNCF CFR SA, Bd. Dinicu Golescu, nr.38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul de reabilitare a caii ferate Bucuresti Baneasa - Fetesti, in cadrul Masurii ISPA 000/RO/16/P/PT/001
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va avea loc in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere legalizata in limba romana. 3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a prezentului anunt.In anuntul de participare publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro), respectiv JOUE, documentatia de atribuireeste publicata in forma completa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Email:  [email protected], Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17, Fax:  021/315.11.17, Adresa internet (URL):  http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer