Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparate de cale pentru reabilitarea caii ferate Bucuresti-Constanta, Coridorul IV ? Tronsonul Fundulea-Fetesti, altele decat cele de pe liniile curente si directe


Anunt de participare (utilitati) numarul 110596/04.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia:  Daniela Manea, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparate de cale pentru reabilitarea caii ferate Bucuresti-Constanta, Coridorul IV ? Tronsonul Fundulea-Fetesti, altele decat cele de pe liniile curente si directe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia CF: Fundulea si Sarulesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de aparate de cale in conformitate cu documentatie de atribuire atasata la prezentul anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946100-1 - Material de constructii feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr crt Tip aparat de cale Nr bucati Caiet de sarcini
1 S60-300 -1/9AF 112/06/08/CFR
2 S49-300-1/9AF 7 10/2010-CFR
3 S49-190-1/9AF 1 2189-0/ST
4 TDJ 49-190-1/9 1 07/2010/CFR
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 19.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii CNCF CFR SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratia privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratia privind neincadrarea la art 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului.5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial.
6. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Candidatul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a furnizarii de produse in valoareminima de 1.000.000 lei.2. Pentru verificarea situatiei economice si financiare se solicita depunerea bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei de produse furnizate in ultimii 3 ani, pentru cele mai importante produse si care va contine valori, perioada si locul furnizarii, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat cel putin un contract de furnizare de produse din acelasi tip ca cele din prezenta procedura de achizitie, din care sa rezulte ca a livrat produse similare in valoare demimin 600.000 lei
2. Este necesara prezentarea Autorizatiei de furnizor feroviar, insotita de certificatul de omologare tehnica feroviara sau Agrementul Tehnic, dupa caz, eliberate de AFER si valabile la data deschiderii procedurii de achizitie.
3. In cazul in care ofertantul nu este producator trebuie sa prezinte si autorizatia de comercializare de la producator.
4. Cerinta minima obligatorie referitoare la asigurarea calitatii prin Prezentarea certificatului de calitate SR EN ISO 9001:2001, sau alte probe prin care sa confirme nivelul corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2850/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 11:00
Locul: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Palat CFR, etj.5, cam 75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de negociere este accelerata in conformitate cu art. 113 alin (2) din OUGnr.34/2006, prin nota nr.9/3/2841/2010.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti Sectia a ? IX ? a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  B-dul Unirii nr. 37 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030833, Romania, Tel. +40/021/4083600, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/4083700, Adresa internet (URL):  http: //www.tmb.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/3104641, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40/021/3151117, Fax:  +40/0213151117, Adresa internet (URL):  http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer