Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATE DE CALE SI PIESE PENTRU APARATE DE CALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 102571/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  mariana Coman, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
APARATE DE CALE SI PIESE PENTRU APARATE DE CALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul de livrare este conform grafic de livrare-act nr. 12/1/270/27.04.2010
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparate de cale si piese pentru aparate de cale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946100-1 - Material de constructii feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile de achizitionat sunt conform grafic de livrare- act nr. 12/1/270/27.04.2010
Valoarea estimata fara TVA: 4, 336, 135RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant particip, val 22000 lei.Mod: scris.garantie bancar, viram bancar, alt instrum emis de o soc bancar/ soc de asigur.-in origin.Garant buna executie-5% din val contr. de achiz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibiliotatea(Formular A)
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular B-in original)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6-in original)
-Certificat de inregistrarae de la Camera de Comert si Industrie a Oficiu Registrului Comertului-in copie
-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului-in original sau copie legalizata
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de palta a impozitelor, taxelor si a contributiei pt asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale(Formular G-in original)
Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a contractului de4 000 000, respectiv956068 euro.-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009 in copie.
-Angajament ferm de sustinere a capacitatii economice si financiare acordata de catre o alta persoana -in original(daca este cazul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista furnizarilor de produse in ultimii 3 ani (Formular E-in original)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract de furnizare de produse licitate sau mai multe contracte, din care sa rezulte ca a livrat aparate de cale si piese pt aparate de cale in valoare insumata de cel putin 1300000 lei, respectiv 310722 euro.
Pentru contractul/contractele depus ca experienta similara se vor prezenta recomandarea/recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective sau documentele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale.Recomandarile se depun in original sau copie legalizata si traduse in limba romana.Din recomandari trebuie sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in totalitate obligatiile contractuale.Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Omologarea tehnica a produsului sau Agrementul Tehnic AFER-in copie.Autorizarea de comercializare de la producatororul original (daca e cazul)-in original sau copie legalizata.
Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice acordata de o alta persoana (daca e cazul)-in original.
Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune (daca este cazul)-in original.Certificarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde-2, durata unei runde 1 zi, durata intervalului intre runde -1 zi.Daca dupa prima runda nu se introduc preturi noi licitatia se va finaliza. In SEAP se introduc lei fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2010 11:00
Locul: Compania Nationala de cai Ferate CFR SA. Bd. Dinicu Golescu nr. 38etaj 7 tel 021/3192433. Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta imputernicirea in original si BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3 Bucuresti.tel.021/3104641, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104842, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 Sector 5 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR " S.A. -Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu Nr. 38, sector 1 Bucuresti., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3511117, Fax:  021/3511117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer