Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Aparate de masura si control?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133570/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA MOTROC, Tel. +40 372523238, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Aparate de masura si control?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A, Depozitul Central, Str. Caracal nr. 244, Craiova, Jud. Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona:
Punte Wheatsone pentru rezistente ohmice trafo, cu acumulatori ? 2 buc.
Megohmetru digital 5000 V? 14 buc.
Microohmetru 200A ? 3 buc.
Analizor energie electrica trifazat portabil ? 18 buc.
Trusa incercare cu tensiune marita c.a. ? 3 buc.
Punte digitala portabila tangenta delta aparataj ? 1 buc.
Dispozitiv pentru masurat sageata LEA ? 2 buc.
Camera termoviziune cu aparat foto inclus ? 2 buc.
Analizor monofazat energie ? 82 buc.
Trusa trifazata digitala relee complexe cu interfata grafica pt. operare si colectare date ? 2 buc.
Trusa oscilografiere intreruptoare IT, MT ? 6 buc.
Trusa monofazata relee complexe cu interfata grafica pt. operare si colectare date ? 2 buc.
Aparat masurare rezistenta de dispersie a prizelor de pamant ? 48 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona:
Punte Wheatsone pentru rezistente ohmice trafo, cu acumulatori ? 2 buc.
Megohmetru digital 5000 V? 14 buc.;Microohmetru 200A ? 3 buc.
Analizor energie electrica trifazat portabil ? 18 buc.
Trusa incercare cu tensiune marita c.a. ? 3 buc.
Punte digitala portabila tangenta delta aparataj ? 1 buc.
Dispozitiv pentru masurat sageata LEA ? 2 buc.
Camera termoviziune cu aparat foto inclus ? 2 buc.
Analizor monofazat energie ? 82 buc.
Trusa trifazata digitala relee complexe cu interfata grafica pt. operare si colectare date ? 2 buc.
Trusa oscilografiere intreruptoare IT, MT ? 6 buc.
Trusa monofazata relee complexe cu interfata grafica pt. operare si colectare date ? 2 buc.
Aparat masurare rezistenta de dispersie a prizelor de pamant ? 48 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 343, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pe fiecare lot in Lei: LOTI400;LOTII350;LOTIII580;LOTIV1080;LOTV1500;LOTVI970;LOTVII122;LOTVIII800;LOTIX2522;LOTX1800;LOTXI1800;LOTXII600;LOTXIII912. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova insotit de extrasul de cont de la banca emitenta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. Ordinul de plata insotit de extrasul de cont de la banca emitenta, sau scrisoarea de garantie bancara in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Ofertantul ce nu prezinta extrasul de cont de la banca emitenta va fi descalificat. In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. La stabilirea garantiilor de participare se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din valoarea de adjudecare fara TVA a contractului de furnizare; b)Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de buna executie se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezenteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69' din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Doina Vornicu ? Director Executiv Membru al Directoratului, Ion Dobrescu ? Membru al Directoratului, Viorel Catana-Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Paul Godeanu- Membru al Comisiei de evaluare, Constantin Osiceanu- Membru al Comisiei de evaluare, Stefan Munteanu-expert cooptat, Adriana Motroc- expert cooptat.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.(formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara). Obligatiile exigibile la plata la data organizarii licitatiei sunt cele aferente lunii anterioare (original sau copie conforma cu originalul).In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util cazierul judiciar, acesta poate prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca nu se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.d din OUG nr. 34/2006 urmind ca prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tirziu de data aprobarii hotaririi de atribuire (Formularul 12B).Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 de zile inainte de de data licitatiei, in copie conform cu originalul sau original.Pentru persoane juridice / fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani cel putin egala cu 2418480lei, iar pe loturi in Lei (fara TVA) astfel cel putin egala cu: LOT I 72.000;LOT II 63.000;LOT III 104.400;LOT IV 194.400;LOT V270.000;LOT VI 174.600;LOT VII 21.960;LOT VIII 144.000;LOT IX 453.960;LOT X 324.000; LOT XI324.000;LOT XII 108.000;LOT XIII 164.160 .Cifra de afaceri se va calcula la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la BNR sau eu.europa.budget. Ofertantul va prezenta bilantul contabil pentru anii 2008, 2009, 2010, in original sau copie conform cu originalul. La stabilireacifrei de afaceri se vor aplica prevederilor L. nr.346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr.27/2006 pentru IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii 3 ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin CS, cu o valoare egala sau mai mare in Lei(fara TVA) decat LOTI20000;LOTII17500;LOTIII29000;LOTIV 54000;LOTV75000;LOTVI48500;LOTVII6100;LOTVIII 40000;LOTIX126100;LOTX90000;LOTXI90000; LOTXII30000;LOTXIII45600.
Un document care sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; b) daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: ?neconformitati care au condus la reluarea livrarii; ?cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; ?receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Un document care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 11:00
Locul: Craiova, B-dul Nicolae Titulescu, nr. 187, Departament Achizitii, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A, DEPARTAMENT ACHIZITII
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Etaj III, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 248523238, Email: [email protected], Fax: +40 248523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer