Licitatie Publica - Aparate de masura si control a apei (Contoare de apa rece si Calculatore electronice de debit CF COMBI - integratore)
Anunt de participare (utilitati) numarul 19394/16.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: RADU CIURSAS, Tel.0259-436934, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparate de masura si control a apei (Contoare de apa rece si Calculatore electronice de debit CF COMBI - integratore)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. Str. Barcaului nr. 202
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparate de masura si control a apei (Contoare de apa rece si Calculatore electronice de debit CF COMBI - integratore)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252110-5 - Contoare de apa (Rev.1)
29867100-5-Unitate de comanda digitala la distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 50.000lei si garantie de buna executie de 5% din valoarea fara TVA a contractului, constituite conform Documentatiei de Atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat, Buget Local, Surse Proprii si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii, se va legaliza acordul de asociere, dupa desemnarea ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul General si Consolidat de Stat.Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul Local. Ofertantii nerezidenti vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate valabile la data achizitiei.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, legalizat, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2006 si/sau, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, si orice alte documente legale edificatoare Lista contractelor in desfasurare si valoarea acestora valabile la data achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala -Autorizare pentru livrarea produselor Formularul nr. 1C, in cazul in care ofertantul nu este producator-Recomandari din partea a 3 beneficiari-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 a producatorului, -Experienta similara prin prezentarea Formularului nr.12D Certificat de calitate al produsului ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Oradea str. D. Zamfirescu nr. 3 Compartimentul Achizitii Publice cam.18
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 11:00
Locul: Oradea Str. D. Zamfirescu nr.3, sala Festiva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Str. Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/414484
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. B - Dul Dinicu Golescu nr. 38 et. IV sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873 , ,Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia Contencios Administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.
Adresa postala: Str. D. Zamfirescu nr. 3 Compartimentul Achizitii Publice, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Tel.0259/436934int737, Fax: 0259/432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 09:22