Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparate de masurare a gradului de odorizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 142942/05.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: ALIN URCAN, Tel. +40 365403675, Email: [email protected], Fax: +4 0365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparate de masurare a gradului de odorizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures, str Barajului , nr 4
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 450, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia pentru o perioada de 12 luni. Reof.in baza art68-69 din HGR925/2006.Elementul care face obiectul reofertarii este pretul.Primul contract subsecvent se va incheia cu ofertantul care va avea oferta cea mai avantajoasa in urma negocierii.Valoarea celui mai mare ctr subsecv este de 150.000lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de aparate de masurare a gradului de odorizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38545000-7 - Echipamente de analiza a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate acord cadru : minim 15buc maxim 45buc
cantitate contract subsecvent: minim 5buc maxim 15buc
cantitate pt primul contract subsecvent : min5 buc si max10 buc
buget pt primul contract subsecvent :150000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :8550 lei. Echivalenta pt o gar.de particip depusa in euro seva face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a candidaturilor.Per.de valab.a gar.departicip.: 120 zile de la data limita stabilita pt depunerea candidaturilor.Candidat.neinsotite de dovada constituirii gar.pt.particip., in original, incuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Cfm L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. potdepune doar 50% din valoarea gar.mai sus mentionate.Gar.de particip. se constituie cfm art. 86/HGR nr.925/2006. ContRO11BRDE270SV27540412700 pt lei si RO03BRDE270SV27666672700, Cod swift BRDEROBU pt euro?deschis la BRD Tg-Mures.Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de particip.. Incadrarea in art 278 indice 1din OUG 34/2006 duce la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale. Garantia de buna executie in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA. Modul deconstituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retinerisuccesive. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se constituie conform art 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. Modalitati de plata: Termenul de plata agreat este de 45 zile prin OP.Plata se va efectua in lei prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere
conform Formular atasat2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta minima : completare formular atasat. Incadrarea in situatiile
prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura
aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu
a primit certificat constatator negativ conform art 181 lit c¹ din OUG 34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul atasat4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct.
2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta .Completare formular atasat5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006.- Completare formular atasatPersoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea -Director General
Petre Radu - Director General Adjunct
Livioara Sujdea - Director General Adjunct
Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Suteu Alexandru;Fisca Maria;Vasile Angela;Cirstea Bogdan;Schwartz Codruta;Ogrean Beatrice;Urcan Alin;Mitroi Brandusa;Calin Cristian;Romanti Ovidiu;Arsene Raluca;Rosca Sorin;Morait Oana -Pentru Persoane Juridice Romane: - 1. Certificat constatator(cuprinzand info actuale/reale la data depunerii ofertei), in original/copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.valabilitatea informatiilor cuprinse in Certificatul Constatator se va raporta la data limita a depunerii candidaturilor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta
actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate: documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru Persoanele Fizice/Juridice Straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe
perioada anului calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra afaceri-Media globala pe ultimii 3 ani. Se vor furniza informatii
referitoare la media cifrei de afaceri globala/ ultimii 3 ani. Cursul mediu de
referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR/fiecare an.
Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultim 3 ani trebuie sa fie de
min.270.000 lei. IMM beneficiaza de o reducere de 50% in
cazul indeplinirii acestui criteriu.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza formular aferent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
mostre: Impreuna cu candidaturase va depune o mostra, reprezentand produsul care este obiectul acestei proceduri de achizitie publica. Mostra va fi insotita de accesorii de conectare si calibrare si de instructiunile de utilizare editate in limba romana.
Modalitatea de indeplinire
mostra, reprezentand produsul care este obiectul acestei proceduri de achizitie publica. Mostra va fi insotita de accesorii de conectare si calibrare si de instructiunile de utilizare editate in limba romana.
Experienta similara: se solicita o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prin experienta similara se intelege livrarea de produse similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat formularul aferent.
Se vor depune copii ale
documentelor relevante din care sa reiasa livrarea de produse similare,
respectiv contracte si/sau parti din contracte si/sau recomandari
Info privind sustinere economica/financiara/ tehnica din partea tertilor (dc e
cazul). Se vor respecta prevederile legale conform art. 186 si art 190 din
OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat formularul aferent.Se va prezenta angajamentul ferm privind sustinerea conform art
186 si art 190 din OUG 34/2006
Info priv asociatii(dc e cazul) In cazul in care un grup de op ec se asociaza
pt a depune o candidatura/oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca
individual conditiile de participare(eligibilitatea, inregistrarea etc) si, prin
cumul, cerintele priv capacitatea ec. ?financiara si capacit tehn si/sau
profesionala . Ofertantul, in cazul in care este
format dintr-o asoc la care participa mai multi op ec, va semna o declaratie
prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castig va
legaliza asocierea.
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune formularele aferente.
Standarde de asigurare a calitatii cfm art 191 din OUG 34/2006: Ofertantul
va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca
acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent
sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespnzator al calitatii
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Certificat ISO 9001 valabil la data data depunerii candidaturilor sau echivalent sau
orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile
prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al
calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2013 10:15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici.Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a-II-a a procedurii.Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 -art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul departicipare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare;b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati careindeplineste/indeplinesc criteriile. Daca dupa etapa de negociere doua sau mai multe oferte clasate pe primele trei locuri au acelasi pret, se solicitaoferta imbunatatita in plic inchis.Ajustarea pretului opereaza doar in cazul acordului cadru, nu si a contractelor subsecvente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34 art 256
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic
Adresa postala: Piata Trandafirilor nr 21, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540046, Romania, Tel. +40 365-403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer