Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparate de monitorizare a calitatii energiei electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 88462/13.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Simona CRETU, Tel.0256405344, In atentia: Ion Cristinel Marciuc, Email: [email protected], Fax: 0256405311, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparate de monitorizare a calitatii energiei electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - pentru Lotul 1: Jud. Timis: Localiatea Timisoara, str.Pestalozzi nr.3-5
- pentru Lotul 2: Jud.Constanta: localitatea Constanta, str. Nicolae Iorga 89A- pentru Lotul 3: Bucuresti, sector 1, bul.Ion Mihalache 41-43
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 894, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecare lot in parte se va incheia cate un acord cadru care va cuprinde fiecare cate 2 (doua) contracte subsecvente: primul se va incheia in termen de 10 (zece) zile de la semnarea Acordului Cadru cu termenul de finalizare de 30 zile, iar cel de-al II-lea contract subsecvent va fi incheiat in in functie de necesitatile autoritatii contractante, cu termen de finalizare 15 luni de la semnarea
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a maxim 21 buc aparate de monitorizare a calitatii energiei electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 maxim 7 buc.Lotul 2 maxim 7 buc.
Lotul 3 maxim 7 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 894, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Participare: Lot 1:2.200 lei (pt IMM 1.100 lei);Lot 2:2.200 lei (pt IMM 1.100 lei);Lot 3:2.200 lei (pt IMM 1.100 lei); Buna exec: 10%(5% IMM)din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara constituirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie de participant la procedura, declaratie de transparenta, declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC sau Camera de Comert, , documente care dovedesc incadrarea ca IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu prezentarea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat: -Pentru Lotul 1:424.000, 0 lei ( 212.000lei ptr.IMM-uri);
-Pentru Lotul 2:424.000, 0 lei ( 212.000lei ptr.IMM-uri);
-Pentru Lotul 3:424.000, 0 lei ( 212.000lei ptr.IMM-uri);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Experienta similara: cel mult 2 contracte finalizate in ultimii 3 ani in valoare cumulata mai mare sau egala cu : Lot 1:200.000 lei ;
Lot 2:200.000 lei ;
Lot 3:200.000 lei ;
Recomandari, Declaratii pentru asigurarea calitatii produselor, declaratie privindproducatorii (tara in care se fabrica produsul) si furnizorii, Autorizatie de livrare de la producator, certificarea sistemului de calitate: ISO 9001 sau echivalent pentru participantii la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv se refera la pretul total al ofertei pe fiecare lot in parte. Ofertantii vor sti cea mai buna oferta; numarul de runde: 1; Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 12:00
Locul: SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, str. Pestalozzi nr. 3-5 Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si membrii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila tuturor operatorilor economici, fiind publicata in sectiunea Documentie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405045, Email: [email protected], Fax: 0256-405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2009 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer