Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATE ELECTRICE DE COMUTARE SAU DE PROTECTIE A CIRCUITELOR ELECTRICE


Anunt de participare numarul 106507/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala:  Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea:  Turceni, Cod postal:  217520, Romania, Punct(e) de contact:  ION BIRIBOIU, Tel. 0253.335.045, In atentia:  IONUT-ADRIAN BIRIBOIU, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0253.335.068, Adresa internet (URL):  www.eturceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
Altele: Electricitate;Prospectare si extragere a carbunelui si a altor combustibili solizi
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APARATE ELECTRICE DE COMUTARESAU DE PROTECTIE A CIRCUITELOR ELECTRICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZIT TURCENI, JUD.GORJ
DEPOZIT E.M. JILT-MATASARI, JUD.GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare APARATE ELECTRICE DE COMUTARESAU DE PROTECTIE A CIRCUITELOR ELECTRICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ?CONTACTORI TRIPOLARI ;
Lot 2 ? CONTACTOR V 250 F;
Lot 3 ? CONTACTORIEH siB;
Lot 4 - CONTACTORI;
Lot 5 ?CONTACTORKC 44 E ;
Lot 6 ? SIGURANTE AUTOMATE;
Lot 7- SIGURANTE FUZIBILE;
Lot 8-SIGURANTEULTRARAPIDE;
Lot 9-DIVERSE SIGURANTE;
Lot 10-PATRONI FUZIBILI;
Lot 11-PATRONI FUZIBILITUBULARI;
Lot 12-DIVERSE COMUTATOARE
Lot 13-DIVERSEINTRERUPATOARE
Lot 14-INTRERUPTORI;
Lot 15-INTRERUPATOR 12 KV;
Lot 16-CONTACTORIDE COMANDA;
Lot 17-USOL-URI;
Lot 18-COFRETMETALIC;
Lot 19-PRESOSTATE;
Lot 20-COMUTATORI CU CAME SI CARCASA DIN METAL(SILUMINIU);
Lot 21-COMUTATORIVOLTMETRICI;
Lot 22-COMUTATORI CU CAME C 16;
Lot 23-CUTIE COMANDA BLOCARE;
Lot 24-RELEE TIP RIB PT. UNGERE;
Lot 25-USOL 100 A
Valoarea estimata fara TVA: 280, 559.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 6% din valoarea contractului fara TVA.Garantie participare in lei: LOT 3=500 LEI; LOT 4=1200 LEI ; LOT 15=900 LEI; Lot 17=500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; OP la 60 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a celor locale
-Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copiilegalizate, valabil la data deschiderii ofertelor
-Copie dupa certificatul de inregistrare, autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2009, vizat de organele competente.
-Completarea formularului INFORMATII GENERALE, din care sa reiese cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 2 ani, in domeniul de activitate al obiectului contractului de furnizare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea listei principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei ani;
-Prezentarea autorizatiei de livrare produse in original sau copie legalizata, de la un producator sau de la reprezentantul oficial al producatorului;
-Prezentarea fiselor tehnice din care sa rezulte clar caracteristicile tehnice ale produselor ofertate, conform caietului de sarcini;
-Certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
491
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 11:00
Locul: SC Complexul Energetic Turceni SA, str Uzinei, nr 1, Directia Comerciala ,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
FONDURI PROPRII
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251415600, Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, Conform OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Disciplina Contractuala
Adresa postala:  STR.UZINEI, NR.1, Localitatea:  TURCENI, Cod postal:  217520, Romania, Tel. 0253335016, Fax:  0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer