Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice: Contactoare de joasa tensiune? si ?Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice: Sigurante fuzibile?


Anunt de participare (utilitati) numarul 139266/01.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Mita, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice: Contactoare de joasa tensiune?si?Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice: Sigurante fuzibile?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Suc ?CREIR CF?BV, Depozit Regional, str.Fundatura Harmanului, nr.3, BV.Furnizorul are oblig de a transporta produsele la destin finala pe cheltuiala sa.Livrarea cf grafice de livrare-anexa 2 la cele 2 CS.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie achizitia de contactoare de joasa tensiune si sigurante fuzibile, descrierea detaliata a acestora fiind prezentata in 2caiete de sarciniatasate separat in SEAP in fisierul ?Caiete de sarcini?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
31211310-4-Sigurante fuzibile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? Contactoare de joasa tensiune, Lot 2 ? Sigurante fuzibile.Cantitatile pe fiecare lot in parte si tipul produselor sunt prezentate in Anexele nr.1 la cele doua caiete de sarcini, atasate in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 17, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constit prin virament bancar sau instrum de garantare bancara emis de o soc bancara ori soc de asig, in suma de 198 lei lot 1, 161, 80 lei lot 2 si pt cel putin 90 de zile de la data lim depunere oferte.In cazul ofertarii mai multor loturi, GP se vor insuma corespunzator loturilor ofertate ca si valoare, insainstrum de garantare emis de o soc bancara ori de o soc de asigurari se va emite separat, pentru fiecarelot ofertat in parte.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante (CNCF « CFR » SA prin Sucursala « CREIR CF » Brasov CUI 15509275) nr. RO92 BPOS 0800 2606 941R OL 01 deschis la Bancpost Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, sau depunere la caseria Suc.?CREIR CF? Bv a sumei in numerar.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conditiile prevazute laart.87, alin.(1)din HG 925/2006.Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, ambele cu modificarile si completarile ulterioare. GBE 5% din pret contract, fara TVA.IMM 50%.De regula, GBE se constit printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asig.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va exec conditionat, sau neconditionat.Daca partile convin, GBE se poate constit si prin ret succesive din plata cuvenita pentru sit de plata lunare pe per de derulare a contract.In acest caz, contractantul are obligat de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret contract.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractant.GBE se va constitui in per de valab a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, cf art.91 HG nr.925/2006.AC va elibera/restitui GBE cf art.92, alin(1) HG.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) );
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi depuse dupa caz, de catre fiecare ofertant/asociat.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi depuse dupa caz, de catre fiecare ofertant/asociat.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant)
6) Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: Oprescu Laurian, Nasulea Mariana, Mita Adrian, Garaoiu Liliana, Zetu Tatiana, Dospinescu Daniela, Ilas Florin, Caluta Vasile, Dragomir Isabelle, Neagota Corina
NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si livrarea unor produsesimilare cu cele supuse achizitiei-prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea unor produse de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
3)- Autorizari
Prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar si Certificatului de Omologare Tehnica eliberate de AFER cf. OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru produsele supuse achizitiei.
Se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Certificatul de Omologare Tehnicapentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
Produsele din lotul 2nu necesita Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificatul de Omologare Tehnicaeliberate de AFER.In situatia in care produsele provin din import sau ofertantii presteazaservicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru care depun oferte, acestia pot ca sa nu detina Autorizatia de Furnizor Feroviar, dacafac dovada ca detin un Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER pentru fiecare produs furnizat, insotit de Certificatul de Omologare Tehnica de la producator pentru fiecare produs furnizat.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizari, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
4)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar, Agrementului Tehnic Feroviar sau Certificatului de Omologare Tehnica ,
Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar, a Agrementului Tehnic Feroviar sau Certificatului de Omologare pe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia de Furnizor Feroviar / Agrementul Tehnic Feroviar , Certificatul de Omologare Tehnicasi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2011
Fisa de informatii generaleOfertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011), care sa garanteze posibilit de a sustine financiar furnizarea produselor.
Ofertantul va completa Formular B3 din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, astfel: An2009:1 euro=4, 2373 lei;An2010:1 euro=4, 2099 lei;
An2011:1 euro=4, 2379 lei;
Cand ofertantul isi demonst sit ec si financ invocand sustinerea acordata de catre o alta pers, ofertantul are obligatia de a dovedi susti de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financ invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atrib cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din « Modele de formulare ».Cand ofertantul isi demonstr sit ec si financ prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrum juridic care sa asig dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indepl anumitor obligatii de catre pers sustinatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul are dreptul de a include in PT posibilit de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
Cand parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, AC solicita, la incheierea contract cu ofertant castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contract, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala.
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand val, per livrare, beneficiari.Lista va fi insotita de copii ale unuia sau cel mult 3 documente/ contracte/PV de receptieprin care sa se confirme livrarea unor produse similare cu cele supuse achizitiei, pt acestea atasandu-se recomandari de la beneficiari(Formular B5)
certificatele/documentele (recomandarile) beneficiar contracte care sustin experienta similara
cAND ofertantul isi demonstr capacit teh invocand sustinerea acordata de catre o alta pers, ofertantul are obligat de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele teh invocate.Cand ofertantul isi demonstr capacit teh si/sau profes prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indepl anumitor obligatii de catre pers sustinatoare.
Pers care asigura sustinerea teh nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atrib, cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din « Modele de formulare »
Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008.
Ofertantul va prezenta Certif de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat de catre organisme acreditate, pt activitatea specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state UE care atesta implement acestui sistem. Certific trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?.Cand ofertant nu detine certificat de conformit a implement sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in vederea obtinerii produselor ce se vor achizitiona.In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 10:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii, sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1)criteriul aplicat pt atrib contract este ?pretul cel mai scazut?, motiv pt care daca 2 sau mai multe oferte contin, in cadrul PF acelasi pret, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua PF in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua PF are pretul cel mai scazut.2)pt demonstrarea indep criterii calificare solicit la cap.III.2)?Cond de particip?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calif astfel cum au fost solicitate in DA.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.Uzand de acest drept, ofertantul are oblig de a prezenta/completa certif/docum edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerinte de calif, atunci cand primeste din partea AC o solicit in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.3)CS(2 buc), model de contract, formulare -atasate in SEAP in fis distincte.4)in PAAP nr9/3/1958/2012 al CNCF?CFR? pt poz.2.A.1.5.1.3 este estimata o val a achizitiei sub 15000euro(4.186 euro), iar proced de atrib propusa spre aplicare e ?cf.OUG 34/2006?.Cf preved art.12, alin(2)din Dispoz nr.22/2008 a Dir Gen CNCF?CFR?, la alegerea proced de atrib stab in PAAP pt achizit prod si servicii destinate activ relevante se are in vedere val cumulata a prod si servicii incadrate in acelasi cod CPV nec pe un an la Suc.CREIR CF 1-8 si pt Central CFR.Tinand cont de tip proced de achiz specif in PAAP, de preved din ?Manualul operat pentru atrib contracte de AP? vol.I?Sect6.5 si de art.12, alin.(2) din Dispoz nr.22/2008 a Dir Gen CNCF?CFR?, si de NOTIF ANRMAP nr.59/2011 si Ord ANRMAP nr.553/2011, AC a ales pt atrib contr furnizare proced ?LD?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str.Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer