Licitatie Publica - Aparate portabile de emisie rec si baterii (acumu)pt ap portabile de emisie rec
Anunt de participare (utilitati) numarul 7862/29.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Otilia NECSERIU, Tel.021/319 24 28, In atentia: sef serv Achizitii Mihai VASILE, Email: [email protected], Fax: 021/3153004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparate portabile de emisie rec si baterii (acumu)pt ap portabile de emisie rec
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CFR SCAD BRASOV SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare aparate portabile de emisie rec si baterii (acumu)pt ap portabile de emisie rec
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32237000-3 - Aparat portabil de emisie-receptie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
719 buc aparat complet, 719 buc bat de rez, 271 buc bat (acum)KNB25A, 328 buc bat(acum)KNB15A, 127 buc bat (acum)BP0513
Valoarea estimata fara TVA: 626, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rez dreptul de a suplimenta cant cu 40% conf preve legale
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de part 7000 lei.Garantia de buna exec 5% din val de atrib a contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv eligibi , decl neancadr art 181, cert atest fisc DGFP, cert pl taxe si imp loc, pt pers jurid rom-cert constatator ORC, pers juridi str-doc edif care sa dov o forma de inreg in conf cu prev leg din tara in care of este rez
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bil.contabil la 30.06.2006, decl privind cifra med de afaceri, capaci finan, inf privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista livrari similare, mostre depuse la loc de desf a procedu cu 10 zile lucra inainte de data deschideri of, autorizatie livrare ptr com, decl.LG 21/1996, ISO 9000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2007 10:00
Locul: sediul BRM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprez imputer ai of
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str Stravropoleos, nr 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curteade Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunosti a deciziei aut contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr 38, Localitatea: Buc, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/3105509int122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2007 14:56