Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATURA DE ILUMINAT, LAMPI,ECHIPAMENTE SI APARATURA ELECTRONICA;


Anunt de participare (utilitati) numarul 15308/21.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Lutescu_Mihai, Tel.0253.335.045, In atentia: Stanulescu Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
APARATURA DE ILUMINAT, LAMPI, ECHIPAMENTE SI APARATURA ELECTRONICA;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITE: TURCENI;DRAGOTESTI;MATASARI JUD GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DIVERSE CANTITATI SI TIPURI DE APARATURA DE ILUMINAT, LAMPI, ECHIPAMENTE SI APARATURA ELECTRONICA;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
99 DIVERSE CANTITATI SI TIPURI DE APARATURA DE ILUMINAT, LAMPI, ECHIPAMENTE SI APARATURA ELECTRONICA;
Valoarea estimata fara TVA: 463, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GAR DE PART: LOT 1=2300 LEI;LOT 2=1200 LEI;LOT 3=700 LEI;LOT 4=1200 LEI;LOT 5=500 LEI ;LOT6=1000 LEI; LOT 7=250 LEI;(SGB;OP;FILA CEC; NUMERAR ;)-GAR BUNA EXEC 5%(SGB;RETINERI DIN FACTURI)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PRORII;OP SAU ALTE MODALITATI LEGALE DE PLATA;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DACA OFERTA COMUNA DEPUSA DE UN GRUP DE OPERATORI ECONOMICI ESTE DECLARATA CASTIGATOARE, ATUNCI ACESTIA AU OBLIG. DE A-SI LEGALIZA ASOCIEREA INAINTE DE INCHIEREA CONTRACTULUI;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA;
-DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;
-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181;
-CERTIFICATE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATILOR DE PLATA;
-CERTIFICAT DE LA ORC;
-CERTIFICAT DE INMATRICULARE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANT VIZAT DE ORGANELE ABILITATE LA 31.12.2006;
-CIFRA DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI SA FIE DE CEL PUTIN 3 ORI VALAOREA OFERTEI DEPUSE;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-AUTORIZARE DE LIVRARE;
-UN CONTRACT SAU MAI MULTE INCHIEATE SI FINALIZATE AL CAROR OBIECT DE ACTIVITATEA FOST FURNIZAREA DE PRODUSE SIMILARE IN VALOARE DE CEL PUTIN VALOAREA OFERTEI DEPUSE;
-CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE IN URMA UNEI SOLICITARI ADRESATE IN SCRIS(POSTA SAU FAX) DIN PARTEA OP .EC. INTERESATI;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 10:00
Locul: DIRECTIA COMERCIALA -BIROU ACHIZITII PRODUSE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE;REP AI MFP;REPREZENTANTI AUTORIZATI AI OFERTANTILOR;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATILOR
Adresa postala: STR STAVRAPOLEOS NR 6; SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR NICOLAE TITULESCU NR4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/415600, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU PROGRAMARE URMARIRE PROGRAM ANUAL
Adresa postala: STR UZINEI NR.1, Localitatea: TURCENI, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253/3335045 INT 242, Fax: 0253/335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2007 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer