Licitatie Publica - Aparatura de laborator - Lot nr.1:Laborator de instalatii termice,Lot nr.2:Laborator de poluare si depoluare apei si aerului.-
Anunt de participare numarul 48764/04.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Adresa postala: B-dulRepublicii nr 1, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210152, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Florescu, Tel.0745544425, Email: [email protected], Fax: 0253215794
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura de laborator- Lot nr.1: Laborator de instalatii termice, Lot nr.2: Laborator de poluare si depoluare apei si aerului.-
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Constantin Brancusi din Tg-Jiu, B-dul Republicii, nr.1, jud.Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Laborator de instalatii termiceformat din : Stand pentru experimentarea schimbatoarelor de caldura cu posibilitate de achizitie si prelucrare date .;Studiul condensarii aburului 2.Laborator de poluare si depoluare apei si aerului: Spectrometrul de absorbtie atomica, etuva, aparat pentru determinarea consumului biochimic de oxigen, colorimetru unitate de mineralizare- dezagregare, trusa toxicitate, agitator magnetic cu plita de incalzire din otel- inoxidabil si altele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33251000-4 - Instrumente de masurat (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
33253000-8-Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
33253200-0-Aparate de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Laborator de instalatii termiceformat din : Stand pentru experimentarea schimbatoarelor de caldura cu posibilitate de achizitie si prelucrare date = 1buc.;Studiul condensarii aburului= 1buc.
2.Laborator de poluare si depoluare apei si aerului format din : Spectrometrul de absorbtie atomica =1buc., etuva = 1buc., aparat pentru determinarea consumului biochimic de oxigen = 1buc., colorimetru = 1buc., unitate de mineralizare- dezagregare = 1buc., trusa toxicitate = 1buc., agitator magnetic cu plita de incalzire din otel- inoxidabil= 1buc. , bai termostatate de apa/ulei cu termostatare = 1buc., prelevator de aer = 1buc., multiparametru = 1buc., cetrifuga = 1buc., cuptor de calcinare = 1buc., infiltrometru = 1buc., morisca hidrometrica = 1buc., lysimetru = = 1buc., termoanemometru cu calu si software pentru conectare PC = 1buc., termohigrometru = 1buc., barograf = 1buc..
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 334, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
35 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 5000 lei din care pentru Lot nr.1=2000lei, pentru Lot nr. 2 =3000 leiGarantie debuna executie 10% din valoarea contactului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ordin de plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociat/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, decl .privind nenincadrarea in prevederile art.181, certificat constatator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertei, informatii generale, experienta similara, contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, declaratie privind lista princippalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, recomandari din partea altor beneficiari, sistemul de management al calitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: in baza unei solicitari scrise, de la sediul autoritatiicontractante, contracost 12 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 10:00
Locul: Universitatea Constantin Brancusi din Tg-Jiu, B-dul Republicii, nr.1, jud.Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea ofertantilor care vor prezenta imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.N.Titulescu, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al Universitatii Constantin Brancusi
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 1, ,Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210152, Romania, Tel.0253/211675, Fax: 0253/211675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 18:15