Licitatie Publica - aparatura de laborator 1
Anunt de participare numarul 44340/22.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Angela-Elena Craina, Tel.402.92.05, In atentia: Marian Iacob, Email: [email protected], Fax: 402.93.72
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
aparatura de laborator 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Bucuresti Depozitul Central, Splaiul Independentei, Nr.313, sector 6;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Lot1: Spectrometru alfa cu detector semiconductor - cod CPV: 33253300-1.
- Lot 2: Spectrometru cu neutron rapizi - cod CPV: 33253300-1;
- Lot 3: Osciloscop digital cu PC incorporatcod CPV: 33242000-8;
- Lot 4: Sistem dozimetric profesional - cod CPV: 33241200-3;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253300-1 - Spectrometre (Rev.1)
33241200-3-Dozimetre de radiatii (Rev.1)
33242000-8-Osciloscoape (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lot1: Spectrometru alfa cu detector semiconductor - cod CPV: 33253300-1.
- Lot 2: Spectrometru cu neutron rapizi - cod CPV: 33253300-1;
- Lot 3: Osciloscop digital cu PC incorporatcod CPV: 33242000-8;
- Lot 4: Sistem dozimetric profesional - cod CPV: 33241200-3;
Valoarea estimata fara TVA: intre 282, 000 si 301, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1 460 lei, lot 21.500 lei, lot3 -750lei, lot 4-300 lei.Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati /subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale - Bilant contabil la 30.06.2007;
- Balanta de verificare la 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de: 46.000 lei pentru lotul 1, 150.000 de lei pentru lotul 2, 75..000 lei pentru lotul 3 si 30.000 pentru lotul 4;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cuprinzand subcontractantii;
- Fisa de informatii privind experienta similara ;
- Recomandari din partea altor beneficiari;
- Documente care atesta calitatea produselor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani, a 3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare, in valoare de: 23.000 lei pentru lotul 1, 75.000 de lei pentru lotul 2, 37.500 lei pentru lotul 3 si 15.000 pentru lotul 4- minim 3 recomadari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: platibili la Casieria UPB sau cu ordin de plata in contul RO94TREZ706504601X000233, deschis la Trezoreria Sector 6.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 15:00
Locul: corp Rectorat, etaj 5, sala R508 ;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321240, Email: [email protected], Fax: 3323377, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica Bucuresti - Serviciul Achizitii Produse, Servicii si Lucrari
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel.402.92.05, Fax: 402.93.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 15:43