Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura de laborator


Anunt de participare numarul 111577/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala:  Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021201, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Mandragiu, Tel. 252.46.51, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  252.00.61, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Igiena si sanatate publica veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARAStr. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura de laborator necesara pentru dotarea laboratorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita un numar de 8 loturi (un lot include mai multe produse), conform caietului de sarcini parte integranta din documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 861, 049RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este defalcata pe loturi, conform documentatiei de atribuire. Garantii de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere ? Acordul de asociere va fi legalizat numai in cazul in care oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiei pe propria raspundereprivind eligibilitateaFormular nr.1-Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG/34/2006Formular nr.2
-Declaratieiprivind calitatea de participant la procedura Formular nr.3-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Model 1
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu obiectul de activitate al prezentei documentatii
-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, formular specific autoritatii competente.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, formular specific autoritatii competente.
-Certificat de inregistrarela registrul comertului sau alte documente care atesta inregistrarea firmei (copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale - declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007). Formularnr.4: ultimul Bilantcontabil, vizat si inregistrat de organele competente(copie ?conform cu originalul?).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala a celor 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a contractului ce urmeaza a fi incheiat si anume : - 697.987 lei pentru lotul nr.1 ; -42.274 lei pentru lotul nr. 2;
-57.642 lei pentru lotul nr. 3;
- 640.470 lei pentru lotul nr.4;
- 213.456 lei pentru lotul nr.5;
- 102.475 lei pentru lotul nr. 6;
- 64.047 lei pentru lotul nr.7; lot. 8 ? 42.698 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Se va completa si depune, in original, Formularul 5 din Sectiunea Formulare.Se solicita un numar de cel putin 2 recomandari pentru ultimii 3 ani, b) Certificate ISO 9001:2000 privind managementul calitatii pentru obiectul contractului ? sau echivalent (copie ? conform cu originalul)
c)Autorizatie de comercializare din parte producatorului sau reprezentantului autorizat al producatorului- original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S18-024764 din 27.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2010 10:00
Locul: IISPV, Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata, in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE RO 2006/018-147.03.02.10 ??Achizitionarea de echipamente pentru continuarea intaririi sectorului veterinary?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213221240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic: Institutul de igiena si sanatate publica veterinara
Adresa postala:  Str. CAmpul Mosilor, nr. 5, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021201, Romania, Tel. 0212524651, Email:  [email protected], Fax:  0212520061, Adresa internet (URL):  www.iispv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer