Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura de laborator


Anunt de participare numarul 72537/20.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 407473, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39714000-0-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
42931100-2-Centrifuge de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 131, 074RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: L1:344 lei; L2:300 lei; L3:130 lei; L4:130 lei; L5:43 lei; L6:86 lei; L7:64 lei; L8:215 lei.Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din fonduri Phare prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelorcatre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile socialede stat valabile la data depunerii ofertelor. Se solicita confirmareaprivindplata taxelor si impozitelorla bugetul general consolidat sibugetul local- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantuleste rezident . Cerinta minima : toate aceste documente sa ateste plata la zi a acestor datorii. Se accepta Certificat de Atestare Fiscalaconsolidat eliberat de administratia financiarateritoriala, care atesta situatia platilorfatade toate bugetele statului, dar nu mai vechi de 30 de zile. In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraBilantul contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Solvabilitate patrimoniala : valoare minima 20 % Lichiditate generala : valoare minima100 %
Obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: fisa de informatii generaleCerinta minima: bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Cerinta minima: Declaratie privind cifra de afaceri peultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publica: minim1 000 000 RONCerinta minima: obligativitatea prezentarii informatiilor solicitate cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari / clienti.Enumerare sau copii dupa contracte in desfasurare fata de alti beneficiari in contracte similare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale
Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniFisa experientasimilaraDeclartie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Autorizare pentru livrarea produselor
Alte autorizari si documente specifice domeniului de activitateRecomandari din partea altor beneficiari/clienti de echipamente similare
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date (Formularul B2 din sectiunea IV) daca este cazul
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : a)Completarea unui formular tabel, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia demonstrearea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.b)O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de de studiu si cercetare .c)Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.d)Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiisau standardele relevante.e)Mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.Cerinta minima: Experienta similara concretizata prin indeplinirea unui numar de 3 contracte pentru utilaje si echipamente agricolesimilare in ultimii 3 aniCerinta minima : Prezentarea de CV- uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractuluiEmisa de producatorSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.Autoritatea contractanta solicita un document prin care se certifica stadiul implementarii sistemul calitatii ISO 9001:2000emis de catre un organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termenul de livrare
10%
Descriere:
3.
disponibilitatea de a asigura service si asistenta tehnica
10%
Descriere:
4.
angajamente pentru livrarea de piese de schimb pe termen lung
10%
Descriere:
5.
termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2009 11:00
Locul: Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. anastasie panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40 232 260600, Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel.+40 232 407509, Fax: +40 232 407509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer