Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura de laborator cu instalare si punere in functiune


Anunt de participare numarul 131373/02.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel. +4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura de laborator cu instalare si punere in functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura de laborator cu instalare si punere in functiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38511200-2 - Microscoape electronice cu transmisie (Rev.2)
33152000-0-Incubatoare (Rev.2)
38436000-0-Agitatoare si accesorii (Rev.2)
42513100-6-Echipamente de congelare (Rev.2)
42913500-4-Filtre de aspiratie a aerului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11 loturi cu aparate de laborator
Valoarea estimata fara TVA: 466, 009.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare(lei): L1:554.31; L2:487.90; L3:2201.74; L4:417.74; L5:241.93; L6:57.00; L7:102.58; L8:255.03; L9:126.08; L10:170.00; L11:45.77; GBE: 3% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din fonduri cercetare pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 si fonduri POSCCE pentru lotul 3 prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta Ordin ANRMAP ?cerinta obligatorie: prezentare formular G;
Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Cerinta obligatorie: prezentare Formular B
Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006 ? Cerinta obligatorie: prezentare formular H
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impopzitelor si taxelor catre stat, Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritorialasi certificatul de inregistrare, Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Informatii privindcifra de afaceri
Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generaleDeclaratie privind cifra medie de afaceri peultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publicaBilantulcontabil pe anii2010si la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani.Fisa privind experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a service-ului si a calitatiiRecomandari din partea altor beneficiari/clienti de echipamente similareLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare precum si specializarile acestoraStandarde de asigurare a calitatii
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea unui formular ? tabel, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia demonstrearea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Experienta similara concretizata prin efectuarea unui numar de unu sau mai multecontracte de furnizare similare in ultimii 3 ani (copii ale informatiilor relevante pt. Indeplinirea experientei similare)O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele destudiu si cercetare .Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Cerinte minime obligatorii: - Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului;
- CV pentru personalul implicat in asigurarea service-ului (inginerde service autorizat de producator);Cerinta minima: Minim 1Cerinta minima: Autoritatea contractanta solicita documente prin care se certifica stadiul implementarii sistemul calitatii ISO 9001:2000; 2008 ? se va accepta si ?sau echivalent? emis de catre organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Lotul 3 este finantat dintr-un proiect POSCCE Axa prioritara 2, ID 524, cod SMIS-CSNR 11986, contractul de finantare nr. 151 din 1.06.2010.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel. +40 232 407575, Email: [email protected], Fax: +40 232 407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2011 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer