Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura de laborator pentru modernizarea si acreditarea Laboratorului de Cercetari privind Durabilitatea si Reciclarea Materialelor de Constructie


Anunt de participare numarul 103057/29.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI - I.C.I.M. BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 294 SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTINA MARIN, Tel. 021.318.20.57, In atentia:  Razvan Constantin, Cristina Marin, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.318.20.01 / 021.318.20.63, Adresa internet (URL):  www.icim.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura de laborator pentru modernizarea si acreditarea Laboratoruluide Cercetari privind Durabilitatea si Reciclarea Materialelor de Constructie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura de laborator pentru modernizarea si acreditarea Laboratoruluide Cercetari privind Durabilitatea si Reciclarea Materialelor de Constructie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433210-4 - Spectrometru de emisii (Rev.2)
42636100-4-Prese hidraulice (Rev.2)
42652000-1-Unelte manuale electromecanice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Spectrometrul de fluorescenta cu raze-X, secvential, dispersiv dupa lungimi de unda (WDXRF) tip benchtop va fi utilizat in domeniul cercetare-dezvoltare bazandu-se pe o tehnologie avansata ce acopera o gama extinsa de aplicatii pe probe solide si lichide 1 buc;LOT 2: Presa automata de 3000 kN este un echipament performant de laborator (clasa I), actionarea platanelor realizandu-se cu un sistem hidraulic controlat de catre un microprocesor si este utilizata pentru incercarea la compresiune si incovoiere a probelor din beton, mortar, noroi autointaritor etc., sub forma de prisme, cilindrii, pavele - 1 buc;LOT 3: Masina de gaurit si extras carote din beton armat - 1 buc;LOT 4: Masina de fasonat carote - 1 buc:
Valoarea estimata fara TVA: intre 485, 900 si 496, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului - contract 175 CP I / 03.09.2008 cu tema ?Modernizarea Laboratorului de Cercetari privind Durabilitatea si Reciclarea Materialelor de Constructie"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire anexata: certificat de inregistrare si certificat constatator emise de Registrul Comertului, declaratie de eligibilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire: informatii generale si bilantul contabil pe anul 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilantul contabil va fi vizat si inregistrat de organele competente, in copie legalizata sau certificate pentru conformitate pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei anexata
1.Autorizatie pentru livrarea produselor; Autorizatie de instalare si de asigurare service de catre o companie autorizata de catre producatorul aparatelor;
Autorizatii pentru instruirea personalului care va lucra cu echipamentul care face obiectul procedurii;
2.lista livrarilor efectuate in ultimii 3 ani;
3.recomandari din partea altor beneficiari; 4.declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate si persoane responsabile direct de indeplinirea contractului;
5. documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.
6. certificate care atesta calitatea produselor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de echipamente similare, respectiv aparatura pentru determinarea calitatii materialelor de constructie, inclusiv instalarea si punerea in functiune a acestora;3.minim doua recomandari;4.certificate de instruire pentru persoane, implicate in indeplinirea contractului; 5.certificare ISO 9001/2001 pentru furnizor si producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
6%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice si functionale
35%
Descriere:
4.
Garantia produselor
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, corp cladire "0", etaj 1, camera 123
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti(maxim 2), pe baza de imputernicire semnata de operatorul economic si buletin/carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  StradaStavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.80, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice si Aprovizionare
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Tel. 021.318.20.63, Email:  [email protected], Fax:  021.318.20.63, Adresa internet (URL):  www.icim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer