Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura de masura


Anunt de participare numarul 26078/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TOPCENT S.R.L.
Adresa postala: str. 22 Decembrie 1989, nr. 150-C30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540124, Romania, Punct(e) de contact: Virgilius Vasilache, Tel.0744-394036, Email: [email protected], Fax: 0265-263775
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic privat
Activitate (activitati)
Altele: productie industriala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura de masura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu TOPCENT s.r.l., Tg-Mures, str. 22 Decembrie 1989, nr. 150-C30, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de aparatura de masura si utilaj de prelevare si slefuire epruvete pentru laboratorul de testari mecanice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33251300-7 - Pirometre (Rev.1)
29430000-2-Masini-unelte de prelucrare a metalelor (Rev.1)
29431000-9-Masini-unelte de finisare a metalelor (Rev.1)
33262000-4-Masini si aparate de testare si masurare (Rev.1)
33434000-1-Microscoape optice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Set de aparate de masura si utilaj de prelevare si slefuire epruvete conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 266, 425RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1800 lei (RON) constituita prin scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si fonduri guvernamentale (Programul de Crestere a Competitivitatii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala emis DGFP, Certificat fiscal privind plata impozitelor locale, Copie stampilata si semnata conform cu originalulde ofertant sau copie legalizata Certificatul de inregistrare O. R. C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Bilant contabil la data de 31.12.2006 inregistrat si vizat de organele abilitate (copie stampilata si cu mentiunea "conform cu originalul")
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor ofertate, Lista livrarilor de produse similare in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria TOPCENT s.r.l.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 09:00
Locul: sediul TOPCENT s.r.l.: Tg-Mures, str. 22 decembrie 1989, nr. 150-C30, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un delegat din partea fiecarui ofertant, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se inscrie intr-un proiect finantat din fonduri guvernamentale (Programul de crestere a Competitivitatii Produselor Industriale)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Justitiei, nr. 1, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Justitiei nr.1, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer