Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura diversa


Anunt de participare numarul 135555/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu, Tel. +40 213180736 / +40 213115368, In atentia: Vintilescu Bogdan, Mihai Eugenia, Email: [email protected], Fax: +40 213180736, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura diversa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central UMF ?Carol Davila? Blv. Eroii Sanitari nr. 8, sector 5, Bucuresti / disciplina/serviciile care au solicitat achizitia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Calculator PC - 4 buc; 2. Sistem desktop PC cu monitor - 4 buc; 3. Imprimanta - 1buc; 4. Imprimanta A4 - 5 buc; 5. Calculator PC - 30 buc; 6. Laptop - 1 buc; 7. Calculator PC - 16 buc; 8. Sistem videoproiectie cu conectare wirelles - 1 buc; 9. Sistem audio conferinta - 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32232000-8-Echipament pentru videoconferinte (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Calculator PC - 4 buc; 2. Sistem desktop PC cu monitor - 4 buc; 3. Imprimanta - 1buc; 4. Imprimanta A4 - 5 buc; 5. Calculator PC - 30 buc; 6. Laptop - 1 buc; 7. Calculator PC - 16 buc; 8. Sistem videoproiectie cu conectare wirelles - 1 buc; 9. Sistem audio conferinta - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 125, 322.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala: 2320 ronGarantia de participare se poate constitui si pe fiecare lot in parte, respectiv: pentru Lot 1 -100 ron; Lot 2 - 200 ron; Lot 3 - 100 ron; Lot 4 -300 ron; Lot 5 - 900 ron; Lot 6 - 40 ron; Lot 7 -500 ron; Lot 8 - 90 ron; Lot 9 - 90 ron;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 5.- Sunt acceptate si alte documente legale dedecontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv chitanta eliberata de Casieria U.M.F. ?Carol Davila? sau ordin de plata in favoarea autoritatii contractante.- Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu LegeaNr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.- Contul U.M.F.?Carol Davila? in care se depune garantia pentru participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile.Conditiile de retinere a garantiei de participare: - Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006Conditiile de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 Gar.de buna executie: 10% din val.contr.fara TVA. In cazul in care furniz.nu constit.gar.de buna exec. cf.legii, contr.este reziliat de drept.Modul de constituire: cf.preved.art.90, alin.1 din HG 925/2006- Sunt acceptate si alte documente legale de decont., care asigura incasarea gar., respectiv chitanta elib.de Casieria U.M.F. ?Carol Davila? sau OP in favoarea autorit.contract.- IMM-urile pot achita 1/2 din val.gar., in cf.cu Legea Nr.346/2004.Pt.a beneficia de aceasta facilitate ofert.trebuie sa dep.doc.justific.care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categ.IMM-urilor.Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii-Plata in 90 zile, in per.24-31 ale lunii-Cf.art.36 din OUG 34/2009 si a OMF 2281/2009. Pretul ramane ferm in ron.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului A- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.
Cerinta nr 2
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol.
Modalitatea de indeplinire :
-Se solicita completarea si prezentarea formularului B
Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii precedente desfasurarii procedurii - in original sau copie ?conform cu originalul?. Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat.
- Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata ? in original sau copie ?conform cu originalul?
- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza.Modalitatea de indeplinire:
- Se solicita completarea si prezentareaformularului 13.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform art.1 a Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Modalitatea de indeplinire:
- Se solicita completarea si prezentareaformularului 11
Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire:
- Se solicita completarea si prezentareaformularului 12
- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.
- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector- Acad. Ioanel Sinescu, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Contabil Sef - Ec.Calin Mihaela, Serv.Ec.-Adm. - Ec. Lenuta Boboescu, Director RUNOS-Ec.Cornelia Lupu, Secretar Sef- Prof.Univ.Dr.Gabriela Radulian, Director Biblioteca-Monioa Mocanu;Sl.Dr.Luminita Iliuta; Sef Serviciu - Adm.Fin. Mihai Eugenia, Adm.Fin. Vintilescu Bogdan, Adm.Fin.Ialomiteanu Ionut, Ec. Sabou Cristian Cerinta nr. 1
- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Sepoate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Fiecare asociat/tert sustinator este obligat sa prezinte acestdocument.
- Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului proceduri de catre autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
Cerinta nr. 2
Bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Cerinta nr.2
Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Cerinta nr.3
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Elem.of.care vor face ob.proces.repetitiv: Pretul; 2.Fara limite pt.imbun.val.; 3.Inf.ofert.: Licit.electr.poate fi oprita daca oferta nu s-a imbun.: NU; Ofert.pot vedea cea mai buna oferta: DA; Licit.se prelung.aut.in cazul modif.clasam.: NU; Ofert.pot vedea nr.de particip.: NU; 4.Inf.priv.proces. licit.: 1 runda.Durata-o zi.Op.ec.trebuie sa fie inreg.in SEAP-cf. prev.art.6 din HG 1660/2006.Sist.inf. va pune la dispoz.autorit.contract.clasam.final.Daca ofert.declarat admis nu modif.oferta, easte luata in consid.of.dep.initial.Soc.desemn.castig., va prezenta of.fin.finala; 5.Condit.in care ofert.vor avea dreptul sa liciteze: Vor participa op.econom.care au oferte admisibile.Prag de licit.: NU; 6.Inf.relev.ref.la echip.folosit, cond.concrete de realiz.a licit.electr.: www.e-licitatie.ro.7.In cazul in care in urma stab.clas.final cf.crit.atrib., se const.ca sunt 2 sau mai multe of.cu acelasi pret, se sol.clarif.prin SEAP in ved.incarc.electr.de catre op.ec.de doc.care contin noi preturi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8208/23.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere in limba romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 10:00
Locul: Rectoratul UMF "Carol Davila" str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu, reprezentantii societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care ofertantul prezinta initial doar o Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (in conformitate cu art. 176 din OUG 34/2006 actualizata), declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte conform formularului 14.- In cazul in care uzeaza de dreptul de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Rectoratul UMF Carol Davila - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. +40 213180726, Fax: +40 213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer