Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura diversa


Anunt de participare numarul 140016/29.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu, Tel. +40 213180736, In atentia: Vintilescu Bogdan, Mihai Eugenia, Email: [email protected], Fax: +40 213180736, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura diversa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central UMF ?Carol Davila? Blv. Eroii Sanitari nr. 8, sector 5, Bucuresti / disciplina beneficiara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Videoproiector - 1 buc; 2.Computer - 1 buc; 3.Computer - 2 buc; 4.Aparat foto - 1 buc;
5.Computer - 2 buc; 6.Videoproiector - 1 buc; 7.Laptop - 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
38651600-9-Camere digitale (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Videoproiector - 1 buc; 2.Computer - 1 buc; 3.Computer - 2 buc; 4.Aparat foto - 1 buc;
5.Computer - 2 buc; 6.Videoproiector - 1 buc; 7.Laptop - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 195.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala: 485 ron; Partial: Lot 1 - 40 ron; Lot 2 - 40 ron; Lot 3 - 140 ron; Lot 4 - 40 ron; Lot 5 - 75 ron; Lot 6 - 30 ron; Lot 7 - 120 ron. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 5. - Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv ordin de plata in favoarea autoritatii contractante. - Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. - Contul U.M.F.?Carol Davila? in care se depune garantia pentru participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910. - Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere a garantiei de participare: Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006. Conditiile de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 Gar.de buna executie: 10% din val.contr.fara TVA. - In cazul in care furnizorul nu constituie garantia de buna executie conform legii, contractul este reziliat de drept. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 - Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de buna executie, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii; Plata pana la data de 31.12.2012, in per.24-31 ale lunii-Cf.art.36 din OUG 34/2009 si a OMF 2281/2009. Pretul ramane ferm in ron
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului A- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Incadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea asociatului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.- Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului B- Incadrarea in situatia prevazuta la art.181, li.a, c1 si d din OUG 34/2006 atrage excluderea tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original sau copie ?conform cu originalul?.- Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie ?conform cu originalul?- Fiecare asociat, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente.- Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si bugetul local.- Se accepta ofertanti care se incadreaza in situatia prevazuta la art.9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011
Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 13.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 11Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector - Acad.Ioanel Sinescu, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Contabil Sef - Ec. Mihaela Calin, Jurist - Raluca Gavrila, Prof.Univ.Dr. Streinu Cercel, Conf.Dr. Daniela Gradinaru, Prof.Dr. Radu Vladareanu, Prof.Dr. Ovidiu Bajenaru, Sef Serviciu - Adm.Fin. Mihai Eugenia, Adm. Fin. Dinu Magdalena, Adm.Fin. Vintilescu Bogdan, Adm. Fin. Ialomiteanu Ionut, Adm. Fin.Sabou Cristian Cerinta 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de catre autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 - Fisa de informatii generale. Prezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani. Completarea si prezentarea formularului 7 Persoana care asigura sustinerea financiara, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Modalitatea de indeplinire: - Prez.listei princip.livrari de prod.efect. in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, benef., indif.daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati. Se sol.complet.si prezentarea form.9.
Cerinta 2 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - daca este cazul Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul: - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii conform formularului D Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/ partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv: Pretul; 2. Fara limite pentru imbunatatirea valorii; 3.Durata licitatiei electronice: 1 runda - o zi; 4. Licitatia electronica nu poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit; 5.Ofertantul poate vedea cea mai buna oferta; 6. Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului; 7. Nu se poate vedea numarul de participanti; 8.Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP-conform art.6 din HG 1660/2006. 9.Informatii relevante: www.e-licitatie.ro; 10.In cazul in care sunt 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale se va solicita ofertantilor prezentarea in plic inchis a unor noi oferte financiare pana la departajare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26551/16.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2012 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere in limba romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2012 14:00
Locul: Rectorat UMF "Carol Davila" Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii societatilor ofertante, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care ofertantul prezinta initial doar o Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (in conformitate cu art. 176 din OUG 34/2006 actualizata), declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte conform formularului 14. - In cazul in care uzeaza de dreptul de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. In cazul in care sunt 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale se va solicita ofertantilor prezentarea in plic inchis a unor noi oferte financiare pana la departajare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Rectoratul UMF Carol Davila - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. +40 213180726, Fax: +40 213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer