Licitatie Publica - Aparatura medicala
Anunt de participare numarul 110179/26.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. 0264/592771, Email: [email protected], Fax: 0264/590235, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj - Str. Clinicilor, nr. 3-5, Laborator Radiologie Imagistica Medicala si UPU
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura medicala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
33111000-1-Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparatura medicala
Valoarea estimata fara TVA: 2, 394, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala este de 15000 lei respectiv garantialot 1 - 10000 lei si garantia lot 2 - 5000 lei Garantia de buna executie este 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri provenite de la Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de inregistrare la ORC, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ? Formularul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator ? Formularul 4 - Aviz de la Ministerul Sanatatii pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria de dispozitive medicale ofertate- Autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN sau Autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv. emisa de CNCAN- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu standardele relevante pentru produse ( ISO 9001/2000) - Declaratie de conformitate de la producator atestand faptul ca produsul ofertat este conform cu directiva EEC 93/42 privind dispozitivele medicale - Certificat de marcaj CE pentru dispozitivul medical ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Imposibilitatea desfasurarii actului medical in lipsa aparaturii solicitate. Conform OUG 34/ 2006, art 83, alin.3, si art.89, alin. 6
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Selectia se va realiza in ordine descrescatoare a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristicile tehnico- functionale
50%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
55
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj, str. Clinicilor, nr. 3-5, Serviciul Achizitii- Cladire Adm
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 3104642, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan Cel Mare , nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264/596110, Email: [email protected], Fax: 0264/592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Achizitii publice
Adresa postala: Str. Clinicilor nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel. 0264/595271, Email: [email protected], Fax: 0264/595271
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 12:02