Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATURA MEDICALA


Anunt de participare numarul 110334/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala:  Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  Ciprian, Roald, Mihaela Carapcea, Gavrilas, Zagrean, Tel. 0268 416393, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0268 418454, 0268 472442, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante din Brasov, str. Pietii, nr. 9 prin grija ofertantului, fara nici un fel de implicare din partea autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de aparatura medicala asa cum este specificat in caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei atasate prezentului anunt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33112320-7-Aparate Doppler (Rev.2)
33161000-6-Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
33172100-7-Aparate de anestezie (Rev.2)
33192230-3-Mese de operatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de aparatura medicala, conform documentatiei de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA 806451, 61
Valoarea estimata fara TVA: 806, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gr.de particip: lot=lei 1=709.68, 2=322.58, 3=516.13, 4=2064.52, 5=2096.77, 6=1532.26, 7=338.71, 8=2580.65, 9=661.29, 10=161.29, 11=4032.26, 12=1112.90Gr. de buna exec.5% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea/subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de prezentare (formular 1)
Declaratia privind calitatea de participant (formular 2)Declaratia privind eligibilitatea (formular 3)Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(formular 4)Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat de inregistrare a societatii la Regisrul ComertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitatecomercializarea, distributia si de prestarea de servicii pentru obiectul contractului de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM-urilor (daca este cazul) ? original, semnat, stampilat, valabil la data depunerii ofertei;
Informatii privind cifra de afaceri (Formularul 5) original, semnat, stampilat, valabil la data depunerii ofertei;
Bilanturile contabile la 31.12.2009, 30.06.2010vizate de organele de resort.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3ani
Lista de experienta similara
Aviz de functionare emis de Ministerul SanatatiiAutorizatia de comercializare din partea producatorului in original
Certificat marcaj CE sau Declaratie de conformitate a producatorului
Autorizarea de la producator (formular 8) a operatorului economic ce va asigura service-ul
Centralizator autorizatii livrare si service (formular 9)Lista personalului autorizat de producator pentruexecutarea service-uluiCertificatele de absolvire a cursurilor depregatire pentru persoanele ce vor asigura service-ulCV-urile personalului (model european) ce vaasigura service-ul
Formular AngajamentCertificatul ISO 9001 ? 2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2527/19.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S169-259173 din 01.09.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - la Clubul unitatii, Brasov, str. Pietii, nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au imputernicire scrisa emisa in acest scop.Reprezentanti ai Ministerului Finantelor Publice.Comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Str. Eroilor nr. 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 3, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Pietii, nr. 9, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-416393 int. 166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer