Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - aparatura medicala


Anunt de participare numarul 137981/06.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700656, Romania, Punct(e) de contact: TUTA MOCANU, Tel. +40 0332410774, Email: [email protected], Fax: +40 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. PANTELIMON HALIPA NR. 14 iASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare aparatura medicala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33155000-1 - Aparate de fizioterapie (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
51416000-1-Servicii de instalare de echipament de fizioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 loturi conform ANEXA B si caietului de sarcini
Furnizare aparatura medicala conform specificatiilor tehnice, plus echipament si accesorii pentru montaj si punere in functiune si intocmire documentatie de autorizare, utilizare si punere in functiune(daca e cazul) , in conformitate cu caietul de sarcini.
LOT NR. 1 combina fizioterapie (electroterapie) cu ultrasunete -1 buc si combina fizioterapie (electroterapie) cu ultrasunete si laser- 3 buc;
LOT NR. 2 holter pentru tensiune arteriala (TA)-1 buc si holter pentru inregistrare EKG- 1 buc;
LOT NR. 3radiocauter-1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 114, 677.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de : Lot 1-combina fizioterapie (electroterapie) cu ultrasunete -1 buc si combina fizioterapie (electroterapie) cu ultrasunete si laser- 3 buc: 1225 leiLot 2- holter pentru tensiune arteriala (TA)-1 buc si holter pentru inregistrare EKG- 1 buc: 422 leiLot 3- radiocauter- 1 buc 645 leiIn cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare astfel: nu e cazulContul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la respingerea ofertei.Formular 9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII, ALTELE DECAT CELE DIN CONTRACTUL CU CAS.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 12;Declaratii privind eligibilitatea
sau cazier judiciar/certificat echivalent, Formularul nr. 2a;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691;Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire sunt: manager ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil ec. Violetta Canila, responsabil achizitie ref. Mocanu Tuta, sef serviciu administrativ- ec Daniela Hutu, cons. jr. Nica Gabriela, prof. dr. C.D. Popescu, dr. Luminita Radulescu, sef de lucrari, dr. Elena Razus, Formularul nr. 2c;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul nr. 2b;Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr. 14. Persoane juridice/fizice, Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original, In etapa evaluarii ofertelor, se solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Personalul implicat in executarea contractuluice urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba experienta similara pentru montare, instalare si punere in functiune a produselor care fac obiectul proceduriii de achizitie. Se vor prezenta CV-ul fiecareia din persoanele implicate in activitatea de service pentru perioada de garantie insotite de copii dupa certificatesi Declaratii de disponibilitatesemnate in original.
Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii
Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2012 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, Str. P. Halipa Nr. 14 Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ele ofertantilor si comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In urma evaluarii ofertelor depuse, in cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa prezinte alte oferte de pret in plic inchis intr-o perioada de timp stabilita de autoritatea contractanta.Termen de plata: 120 zile de la acceptarea facturii.Termen de livrare :10 zile de la primirea comenzii.Termen de valabilitate contract: 31.12.2012Termen de garantie al produsului: 24 luni de la data punerii in functiune.Timpul maxim de interventie in perioada de garantie: max. 48 ore de la solicitarea scrisa din partea autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza inprevederile legii 346/2004, privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, pot constitui 50% din valoarea garantiei de participare prin depunerea unei declaratii IMM privind incadrarea in aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI-COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. PANTELIMON HALIPA NR. 14, Localitatea: IASI, Cod postal: 700656, Romania, Tel. +40 0332410774, Email: [email protected], Fax: +40 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer